סיכום יום חמישי הענק / דור בלוך

שיקאגו בולס 73 – קליבלנד 94

זהו זה גבירותיי ורבותיי, קליבלנד, קינג ג'יימס וקינג דיוויד בגמר המזרח.

הם עשו זאת.

למרות החזרה של פאו גאסול, למרות הפציעה של קיירי ארווינג ברבע השני ולמרות הפציע של קווין לאב במה שנראה לפני עידן ועידנים, קליבלנד הראתה לב ענק, ניצחה בחוץ את שיקאגו ועלתה עם 2-4 מרשים שנותן הרבה תקווה לקראת גמר המזרח שיהיה מול אטלנטה או וושינגטון.

אחרי רבע ראשון צמוד, והתקפות מטורפות שפגעו מכל טווח, ולאחר שקיירי יצע פצוע קליבלנד נכנסה לדיפנס מוד ופשוט לא נתנה לשיקאגו כלום. הבולס קלעו ב-20% אומללים מהשלוש, כשקליבלנד גם שולטת באופן מוחלט בריבאונד (32-53), פעם אחר פעם תומפסון (17 ריבאונדים), ומוזגוב (4 ריבאונדים בהתקפה) הדפו את הכדורים החוצה לדילוודובה להתחיל התקפה חדשה, וזה זמן לא רע לדבר על האוסטרלי.

הלב הכי גדול בסידרה, קצת מלוכלך, אבל ההברקה הגדולה של קינג דיוויד העונה נתן את משחק חייו מהספסל עם 19 נקודות ב-7 מ-11 מהשדה והוסיף 3 אסיסטים והגנה אקטיבית אדירה, ונתן לקליבלנד את התוספת שהם היו צריכים כדי לגמור סופית את שיקאגו. שומפארט קלע 13 עם מדד +- הגבוה ביותר במשחק (+26) ואי אפשר בלי קינג ג'יימס. משחק ההתקפה שלו היה נורא הוא קלע רק 7 מ-23 מהשדה ו-0 מ-4 מהשדה, אבל ההתאמה החשובה ביותר באה מצידו כשהוא משחק פוסט על באטלר ומפתם את החברים במסירות איכותיות, ג'יימס סיים עם 15 נקודות בלבד אבל גם עם 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים (זולים אומנם, אבל 9), בכמעט טריפלך דאבל נוסף.

בצד השני 20 של באטלר באחוזים ראים ו-14 בלבד של ג'יימס היו שני הדאבל פיגרס היחידים של שיקאגו מול ההגנה האימתנית של קליבלנד.

עבור קליבלנד העתיד העונה נראה ורוד גם אם חוסר וודאות מחכה מעבר לפינה, שיקאגו לעומת זאת עומדת בפני החלטות עם ת'יבודו שצפוי לעזוב וחידוש החוזה של באטלר כשהצעה מהלייקרס לחוזה מקסימום מחכה מעבר לפינה.

לוס אנגל'ס קליפרס 107 – יוסטון רוקטס 119

עבדכם הנאמן הימר שהקבוצה הביתית תנצח בקלות ובמשך שלושה רבעים אכן זה נראה שזה הכיוון. המחצית הראשונה הייתה צמודה אבל ברבע השלישי הקליפרס עם החמישיה שלהם ברחה ליתרון 19 והיה נראה שהסידרה הזאת גמורה, אבל אז קורי ברואר הגיע. הגארד האקספלוסיבי קלע 15 נקודות ברבע הרביעי בדרך לריצה מטורפת של 2-23 ו-15-40 ברבע כולו עם הגנה ענקית והתקפה טובה עוד יותר כדי להאריך את הסידרה למשחק 7 שאסור לכם להחמיץ בטקסס.

יוסטון שלטה בריבאונד 41-60 וכמו בכל הסידרה הזאת מי ששולט בריבאונד שולט במשחק. הקליפרס פשוט לא הצליחו לאפס את הידית עם 23% בלבד (הדברים כמובן קשורים) כשמאט בארנס בולט בחולשתו. משחק סולידי עד חלש של הארדן עם 23 נקודות ומדד פלוס מינוס בלתי ייאמן של 21-, ו-5 מ-20 מהשדה ב-30 דקות לא הפריע ליוסטון לנצח, ומחמאות גדולות ראויות כאן למקהייל שהשאיר את הכוכב שלו על הספסל. הווארד הסתבך עם עבירות מוקדם אבל שמר על צעמו בהמשך וסיים משחק מופתי של סנטר עם 20 נקודות ו-21 ריבאונדים, שורה טימי דנקנית.

ג'וש סמית' איפס את הידית עם 19 נקודות ב-25 דקות בלבד ו-4 מ-7 מהשלוש אבל הסיפור כאמור הוא קורי ברואר עם 19 נקודות ומדד 32+.

בצד השני גריפין היה גריפין עם 28 נקודות באחוזים טובים וכריס פול היה ענק עם 31 נקודות ו-11 אסיסטים למרות 1 מ-5 מהשלוש בלבד, אבל למעט רדיק עם 15 ו-3 מ-9 מהשלוש אף אחד אחר בקליפרס לא פגע בכלום, וכאמור מעל כולם בלט בארנס עם 1 מ-8 מחריד מהשלוש.

בלי קליעה משלוש ובלי משהו בריבאונד לקליפרס אין מה לחפש גם במשחק 7.

עוד נקודה בולטת היא הפרשי הדקות. גריפין שיחק 41, וכך גם ג'ורדן ופול בעוד בצד השני למעט אריזה ששיחק 45, והווארד ששיחק 40, יוסטון ששיחקה סידרה קצרה יותר בסיבוב הראשון נתנה לכוכביה מנוחה רבה יותר וזה היה משמעותי היום ועשוי להיות משמעותי גם במשחק מספר 7 שבו קליפרס יצטרכו לעמוד על הרגליים 48 דקות מלאות.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

גבירותיי ורבותיי,

אתמול בלילה ניצחה מי שזאת לא תהיה הקבוצה שתפסיד בגמר המזרח, לקבוצה השנייה בתוצאה שמביישת את פיינל פור היורוליג שיתקיים הסופ"ש, וגולדן סטייט פירקה את הדובים, בסידרה שבה כנראה שהושג סיכום לפיו הקבוצה הראשונה שנקלעת לפיגור 10 מוותרת על המשחק לטובת שמירת כוחות הדדית לקראת גמר המערב.

כמו שאמרו מונטיפייטון:

וכעת, למשהו אחר לגמרי.

קליבלנד נגד שיקאגו בסידרה שיש בה מספיק דם רע כדי למלא את הכינרת, דרמה סוחטת דמעות, לפחות שתי עצירות משחק בגלל התגוששות אלימה, ואינספור פרשנויות על כל מבט של לברון לכיוון של בלאט ולהיפך מובטחות.

בהצגה שנייה, הקליפרס יציגו את מיטב הרפרטואר הנפלא שהביא אותם עד הלום בעוד יוסטון תיתן את כל מה שהיא יכולה כדי לשרוד ולהעביר את ההכרעה למשחק מספר 7 אצלה בבית.

אז בואו ניגש לאקשן.

שיקאגו בולס (2) – קליבלנד קאבלירס (3) 3:00 ערוץ החזירים לייב

נרגעתם כבר מזה שהמשחק שהכי מעניין את אוהד ה-NBA הממוצע מקרב העם היושב בציון, ומשודר ביום חמישי בלילה כלומר לילה שבו מרבית העם היושב בציון יכול להישאר ער או לקום במיוחד מבלי להזיק נזק חסר תקנה ללימודיו או פרנסתו, ישודר בערוץ חמש לייב?

עוד לא נרגעתם?

קחו רגע…

עוד אחד, יש לי זמן.

אוקיי.

אז בסידרה הכי אינטנסיבית, ומרגשת בסיבוב הזה עד כה, ולא רק לישראלים העוקבים בשקיקה או תיעוב אחרי עלילות קינג דיוויד וקינג ג'יימס, תארח שיקאגו את קליבלנד, במשחק של להיות או לחדול עבור השוורים.

אחרי שבמשחק מספר 4 ג'יימס היה חלש, אבל קלע את סל הניצחון, הוא בא למשחק מספר חמש כמי שצריך להוכיח משהו (למרות שגם שונאיו כמוני לא חושבים שהוא צריך להוכיח כלום במובן הזה), ופשוט פירק את ההגנה של הבולס. יחד עם הפרובוקציות של וילואדובה, היכולת ההרואית של קיירי שקלע 23 על רגל וחצי, והפציעה של גאסול שלחו את קליבלנד ליתרון 2-3 בסידרה ועמדה נוחה לעלות לגמר המזרח.

החדשות הטובות מבחינת הבולס הן שפאו גאסול הודיע שיחזור וישחק במשחק מספר 6, ויתכן ומשחק הגבוהים בינו לבין ג'ואקים נואה יגרום לשני להיראות הרבה יותר טוב מאיך שהוא נראה עד כה בסידרה. נואה תורם עד כה 5 נקודות למשחק 10 ריבאונדים 2 איבודים ו-3 אסיסטים בלבד. בלא תרומה התקפית משמעותית ממנו ובלי התאוששות פלאית של גאסול, גם היכולת הטובה של רוז (23 נקודות למשחק), של באטלר (20 נקודות למשחק, 6 ריבאונדים, 2 חטיפות), ושל מייק דאנליבי (9 מ-20 מהשלוש), לא תספיק לבולס.

מהעבר השני קליבלנד ממשיכה להיות סוג של תעלומה, מצד אחד היא מצליחה לנצח, מראה הרבה אופי ונחישות במצב מאוד לא פשוט והיא עומדת על סף הגעה לגמר המזרח, שזה המינימום הנדרש עבורה. מהצד השני, הפציעה של לאב והפציעה הקלה של ארווינג, גרמו לכך שקליבלנד משחקת משחק שכמעט כולו ISO עבור לברון, זה ממש קשה לצפייה, ולפרקים זה מאוד לא אפקטיבי, כפי שראינו במשך רבעים שלמים במשחקים 4 ו-5.

בסופו של דבר דומה שקליבלנד, כמו גם קריירת האימון של בלאט ב-NBA, תחייה או תמות על לברון ג'יימס, בשלב הזה של העונה ובמצב שנוצר לא סביר לראות את קליבלנד מתחילה לשחק כמו סן אנטוניו (השם ייקום דמה) גולדן סטייט (וואו) או אטלנטה.

במצב הזה, צפוי לנו משחק לא מאוד אסתטי אבל אגרסיבי על גבול האלים, אינטנסיבי, ריגשי וצמוד.

ובסופו של דבר, האיש עם או בלי סרט הזיעה מנצח.

קליבלנד ב-2 

לוס אנג'לס קליפרס (3)  – יוסטון רוקטס (2) 05:30 ערוץ החזירים הרגיל (וחזירים HD)

לא ייאמן שהסידרה הזאת מגיעה לפוזיציה שבה אם הקליפרס לא מנצחים בבית הם מגיעים למשחק 7 בחוץ עם הגב לקיר.

הקליפרס עשו עד כה את העבודה עבור קבוצה שרוצה לנצח בלי יתרון ביתיות, הם ניצחו את משחק מספר 1, גנבו את הביתיות ושמרו עליה עד משחק 6, ועכשיו הכסף מונח על השולחן.

הרוקטס הביסו את הקליפרס במשחק מספר 5 הודות למאמץ שסוף סוף ניכר על הקבוצה הזאת שמתקשה לגבש זהות ברורה, אבל צריך להגיד את האמת, ניכר היה גם שהעובדה שזאת רק ההזדמנות הראשונה מתוך 3 עבור הקליפרס לסגור עניין השפיעה על רמת ההאסל של הבחורים של דוק, ולא נראה שהתבוסה נלקחה שם קשה מדי.

שימו לב לנתונים המגניבים הבאים על משחק מספר 5: הקליפרס קלעו 34% מהזריקות שלהם שהוגדרו כחופשיות או חופשיות מאוד, בעוד הרוקטס קלעו 64.7% מהזריקות שלקחו תחת שמירה צמודה. הרוקטס לקחו 36.6% מהריבאונדים שנפלו מהחטאות שלהם, וקלעו 64 נקודות בצבע.

ספוילר, זה לא יקרה שוב.

התחושה שלי לפחות לגבי הסידרה הזאת, שבסופו של דבר הדינמיקה שלה פועלת לטובת הקליפרס, שהצליחו לגנוב משחק בחוץ למרות הפציעה של כריס פול, ושהעובדה שאנחנו מגיעים לנקודה שבה הסידרה הזאת צמודה היא במידה רבה אשליה. אני מרגיש גם שיש פה 5 שחקנים שאתה יודע בדיוק מה תקבל מהם ואילו כריס פול, בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן, דוויאט הווארד וג'יימס הארדן. בדרך כזאת או אחרת או בשלב כזה או אחר הם ישיגו את המספרים שלהם בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים ומה שצריך. המשחק הזה יקום ויפול על המשלימים.

השחקנים המשלימים של הקליפרס הם מעטים אבל איכותיים. אם ג'יי ג'יי ראדיק או ג'מאל קרופורד יתחממו מבחוץ (מספיק אחד) יהיה כמעט בלתי אפשרי לעצור את ההתקפה של הקליפרס, יש להם שני ביגמנים, אחד מהם בלתי עציר לחלוטין, ויכול גם לקחת את השומר שלו החוצה ולקלוע מעליו. יש להם את הרכז הטהור הטוב במשחק, ואין שום קבוצה שיכולה להתמודד עם החדירה של פול, הסגירה של בלייק גריפין וג'ורדן בצבע, או בתנועה אליו להאלי-הופ או שלא, וגם לסגור בצורה הרמטית את שני שחקני הפינה, זה פשוט בלתי אפשרי, אתה חייב לבחור את הרעל שלך, בטח אם אתה קבוצה שארבעה שחקנים בלחץ שומרים בה בכל זמן נתון.

אם מאט בארנס ואוסטין ריברס יוסיפו לתרום את התרומה הסולידית שלהם עד כה, זה יוסיף גם כאן .קשה להאמין שנראה את בייבי יואי… אה… סליחה, ביג בייבי, תורם יותר ממה שראינו ממנו עד כה וקשה להאמין שדוק יתן יותר אמון בספנסר הוז ממה שנתן בו עד כה.

בצד השני הרוקטס עדיין מחכים שאריזה (12 מ-31 מהשלוש) ברואר (1 מ-13 ל-3), או ג'ייסון טרי (12 מ-30) יגיעו לסידרה הזאת בקליעה מבחוץ, אי אפשר לנצח ב-NBA של היום בלי קליעה מבחוץ, זה פשוט לא קורה, ושאלוהים יעזור לי שג'וש סמית' יפסיק כבר לזרוק מבחוץ וילך לצבע (2 מ-12).

לא רואה את זה קורה.

הקליפרס ב-20

Subscribe
Notify of
584 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bobby
bobby
14/05/2015 14:01:04

תודה על הסיקור!

גם אני חושב שקליבלנד-שיקאגו היא הסדרה הכי טובה בחצאי הגמר. נכון – הכדורסל אולי מכוער, אבל השחקנים פשוט נותנים את כל כולם על הפרקט.
לגבי קליבלנד – נכון שעם לאב בחוץ וקיירי שמשחק פצוע לברון עושה את רוב העבודה, אבל אי-אפשר לקחת את הקרדיט ממוזוגוב, תומפסון ושאמפרט שעושים עבודה מעולה ונותנים הרבה האסל.

לגבי קליפרס-יוסטון – זאת סדרה מאוד מוזרה, ששברה הרבה סטטיסטיקות ותחזיות עד כה –
במשחק הראשון כולם היו בטוחים שהקליפרס יגיעו גמורים אחרי משחק 7 מול הספרס ועם פול בחוץ, אבל הם עשו את הבלתי ייאמן וניצחו ב-16.
את המשחק השני הרוקטס ניצחו, למרות שפספסו יותר מ-20 שלשות ויותר מ-20 זריקות עונשין, דבר שלא קרה לאף קבוצה בפלייאוף.
את משחקים 3 ו-4 הקליפרס ניצחו ב-25+ הפרש, אבל הפסידו את משחק 5 ב-21 הפרש – אף פעם קבוצה שניצחה פעמיים בסדרה מעל 25 הפרש, לא הפסידה ביותר מ-20 באותה הסדרה.

ההיגיון אומר – שהקליפרס יסגרו הלילה סיפור בבית. הם הרי היו טובים יותר באופן משמעותי לאורך כל הסדרה.
אבל אי-אפשר לדעת מה עוד מחכה לנו בסדרה – אולי הרוקטס ישוו הלילה? ואם כן – אולי הקליפרס שוב יתרמו לשיברת הסטטיסטיקות שהסדרה מספקת לנו, וינצחו את משחק 7 בחוץ? או שאולי יוסטון ישלימו מהפך, וירשמו את הפעם ה-9 בלבד שקבוצה חוזרת מפיגור 3-1?

באמת שכבר אין לי מושג מה יקרה. במקום להמר, אני פשוט אקום ב-05:30 ואראה במו עיני מה קורה.

hebrewman
hebrewman
14/05/2015 14:02:38

פריוויו מצוין תודה רבה!!!
מה קורה עם טאג' גיבסון? הליגה הרחיקה אותו מהמשחק??
אגב לדעתי המשחק הזה יגמר בלפחות מורחק אחד

דיוויד בירד
דיוויד בירד
14/05/2015 14:05:34

תודה רבה על הפריוויו.
מאמין היום שלברון ייתן משחק דומה לקודם שלו, אך קצת פחות טוב מה שיספיק לקאבס לנצח ב5 במשחק לא פשוט ואגרסיבי לשתי הקבוצות.
המשחק השני הוא בגדר תעלומה מבחינתי, אין לדעת לאן הוא ילך, אז אהמר קליפרס עם הביתיות ב9.

יניב
יניב
14/05/2015 14:07:23

דור
רק דבר אחד מפריע לי בפריוויו,אמנם אני מבין הראשונים והמרבים להתלונן על ערוץ הספורט והזובור שהם מעבירים את אוהד NBA העני,אבל צרם לי המינוח במילה חזירים הרגיש לי קצת לא במקום.תכתוב ערוץ הגזלנים/העשירים.
חוץ מזה אחלה פריוויו ואם גאסול באמת משחק אני הולך עם שיקגו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14/05/2015 16:48:42
Reply to  יניב

גם לי המונח חזירים נורא הפריע, מהסיבה שאף חזיר לא ניסה לשדוד אותי.

יונתן שגב
יונתן שגב
14/05/2015 23:04:14

גדול!!!

דייל דנטון
דייל דנטון
14/05/2015 14:08:16

באטלר לא נענש,
דלאנדובה קיבל טכנית וקנס של 2000דולר.

מישהו שם למעלה ממש אוהב את שיקגו, הוא היה צריך לקבל הרחקה וגם ברוקס עם הדחיפה שלו.

בקיצור משהו פה לא תקין בעליל

שמואל
שמואל
14/05/2015 14:53:46

ברוקס היה צריך להיענש בחומרה.
מה שהוא עשה זה חמור יותר מרוב העבירות על המגרש (כי תמיד ניתן לתרץ אותם בכך שהם היו בלי כוונה, אבל הוא בכוונה נכנס ללבות את האש).
נשכבתי על הרצפה כמו דלבדובה וניסיתי לקום – גיליתי שבאופן אוטומטי צריך לחבר את הרגליים ביחד.
אני לא חושב שהגיע לו טכנית ואני לא חושב שהוא עשה את זה בכוונה.

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2015 14:08:55

אחלה אחלה פריוויו.

לדוק ריברס ודיוויד בלאט יש רק משפט אחד להגיד לשחקנים בחדר ההלבשה:

"win just one for the Gipper"..

זה יעשה את העבודה.

אגב, מהם הימוריו של המנח(ם ל)ס הגדול של אתר הופס?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2015 14:44:55

לדוק יש יתרון על בלאט, שכן הוא יכול להגיד גם את המשפט "win just one for the Nigger". משפט שאם בלאט יאמר אותו, שוב יחליש את מעמדו בקבוצה לעומת לברון.

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2015 15:01:08

בהחלט.

למרות שבלאט יכול להזמין את פיני גרשון להרצאת אורח בנושא "מהשחור ועד למוקה- קווים לדמותו של הכושי האמריקאי" ואז, רק אז, הוא יוכל להתייעץ עם לברון וג'יי.אר מה אסור ומה מותר לו לקבוצה.

שי אבן צור
שי אבן צור
14/05/2015 15:02:21

LOL

עגל
עגל
14/05/2015 22:46:37

+1

שי אבן צור
שי אבן צור
14/05/2015 15:01:36

גדול!
יחליש משמעותית 🙂

מתן גילור
14/05/2015 14:50:40

שתי הביתיות בהפרש דו ספרתי.
את המשחק הזה קאבס יפסידו בכל מקרה. עדיף לבאלט שההפרש יפתח מהר והוא ייתן לרגליים של קיירי ולברון לנוח כמה שיותר.

שמואל
שמואל
14/05/2015 14:51:48

שיקגו ב5-10.
פאו חוזר, יתרון ביתיות , הם משחקים על כל הקופה והם עצבניים רצח על ההרחקה הלא מוצדקת של טאג' גיבסון.

משה כוהן
משה כוהן
14/05/2015 15:55:08
Reply to  שמואל

ההרחקה היתה מוצדקת :
החזיר האוסטרלי שיחק בבית … ובבית מותר לו לעשות עבירות …
דייוויד הוכיח את היכולת הדיפלומטית שלו באין תגובה …. מאולי בשל כך לברון אוהב אותו …

מן הסתם גם בשל הנסיון לגנוב קרדיט על מהלכים שהתנגד להם …

שי אבן צור
שי אבן צור
14/05/2015 14:54:08

"חזירים HD"
גדול!

דייל דנטון
דייל דנטון
14/05/2015 15:20:09

הפרצוף של גיבסון נראה כמו האשך של אשך טמיר המקורי

שלומי
שלומי
14/05/2015 15:46:44

"שימו לב לנתונים המגניבים הבאים על משחק מספר 5: הקליפרס קלעו 34% מהזריקות שלהם שהוגדרו כחופשיות או חופשיות מאוד, בעוד הרוקטס קלעו 64.7% מהזריקות שלקחו תחת שמירה צמודה. הרוקטס לקחו 36.6% מהריבאונדים שנפלו מהחטאות שלהם, וקלעו 64 נקודות בצבע."

נו באמת
הסטטיסטיקה הזאת תהיה זהה רק עם הקבוצות הפוכות במשחקים שהקליפרס ניצחה..

דור בלוך
דור בלוך
14/05/2015 18:18:26
Reply to  שלומי

היא לא הפוכה במשחקים שיוסטון הפסידה, אבל היא שונה וזה היופי שבה, היא מראה שקרה כאן משהו חריג כדי שיוסטון תנצח בצורה כה משכנעת

שלומי
שלומי
14/05/2015 20:04:44

לשם הדיון, אתה יכול להביא את אותם נתונים במשחקים שבהם הקליפרס ניצחה?

גיא
גיא
14/05/2015 16:11:52

יופי של סיקור מקדים, תודה.

אחרי משחקי הלילה, נזכרתי במשהו ש- danger mouse אמר פעם:
"כלום לא יכול לקרות לך כשאתה נופל!
זו הנחיתה שצריכה להדאיג אותך…"
ג'ון וול – לתשומת ליבך.

אני לא זוכר סדרה שעוררה כל כך הרבה אנטגוניזם –
השנאה ללברון,
הביקורת על בלאט,
הביקורת על תיבודו,
הפרצוף החמוץ של תיבודו,
ה- ups and downs של רוז,
ה – downs של נואה,
ושוב השינאה ללברון (התיעוב שרוחש האשך, מחייב אזכור נפרד)

אז זהו, הלילה יפתרו לא מעט סוגיות שהסדרה העלתה:

מי ששנא את לברון, ימשיך לשנוא, אבל הלילה הוא הולך לעשות את אחד הדברים בהם הוא מצטיין – לנצח את שיקאגו. ובדרך משכנעת, כזו שגם תנמיך את הלהבות מסוגיה 2 (בלאט)
לפחות עד מסיבת העיתונאים, שם לברון שוב ימצא את הדרך למזער את בלאט…
תיבודו יאמן הלילה בפעם האחרונה את שיקאגו.
ולפרצוף החמוץ שלו, בסיס אוהדים חדש יאלץ להתרגל
(יוסי, אני ממש מקווה שתיבודו לא ינחת בניו אורלינס. דייויס לא ישרוד אותו…)
רוז יקבל שנה הבאה הזדמנות חדשה, תחת מאמן חדש. הוא הראה בלא מעט משחקים השנה בפלייאוף, שעדיין יש לו את זה.
נאחל לו (וליונתן) יותר ups מ- downs.
נואה כבר לא יחזור להיות נואה של פעם. לשחקני אנרגיה מסוגו תאריך תפוגה שמגיע בהפתעה.
והאשך? הוא ללא ספק ימשיך לתעב את לברון כל הדרך לפיינלס.

ולגבי המשחק ב-L.A?
אחרי מיליון זריקות עונשין, ואין ספור תגובות של
"המשחק כל כך גרוע, שכבר יותר נעים לצפות בשידור החוזר של הפרצוף החמוץ של תיבודו"
הקליפרס יעפילו לראשונה בתולדותיהם לגמר המערב.

(זה לא ניחוס!!! הפעם כל תחזית תהיה בול פגיעה)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14/05/2015 16:32:12
Reply to  גיא

אגב יש ל דיינג'ר מאוס יש שיר על הפציעה הבאה של רוז :

https://www.youtube.com/watch?v=qk1XS-74J2U

גיא
גיא
14/05/2015 16:38:12

1+
ממך אני תמיד לומד דברים חדשים.
ה- Danger Mouse היחיד שהכרתי זו סדרת האנימציה המדליקה.

p
p
14/05/2015 16:38:46
Reply to  גיא

אני כ"כ מקווה שאתה צודק לגבי סתי הסדרות.
למרות שבא לי ששיקגו ינצחו היום וקליבלנד בראשון. מגיע לנו משחק 7 בסדרה הזאת ועוד בשעות נוחות בשעון המקומי שלנו זה יהיה נפלא.

לגבי קליפרס, אני ממש מקווה שיעלו היום ולא ייהיה משחק 7. אחרת יהיו לי 3 ימים קשים מאד, שלא לדבר על האפשרות שיוסטון עוד יהפכו את זה….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/05/2015 17:14:46
Reply to  גיא

שכחת את השינאה ללברון

גיא
גיא
14/05/2015 17:46:47

ככה זה, הפרטים הקטנים לפעמים חומקים ממני…

יונתן שגב
יונתן שגב
14/05/2015 23:03:14
Reply to  גיא

גדול!!!
אהבתי את המשפט האחרון – אתה באמת חושב שזה בשליטתך?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/05/2015 16:36:50

אני שונא, אבל ממש שונא, להיות זה שצריך לסנגר על ערוץ הספורט (שמחלטר גם כערוץ הבית של ברצלונה) אבל….
לאחר שמי שאחראי נתן לגזלנים לפתוח את ערוץ הפלוס, שכנראה יש מי שמשלם עליו אקסטרות, אי אפשר ממש להאשים אותם על כך שהם משדרים שם את המשחקים המעניינים.
למי שזוכר, לפני שנים הכל שודר בערוץ הרגיל, שהיה אז היחיד. כאשר הם רצו לפתוח ערוצי תשלום, אמרו להם שאסור להעביר תכנים מהערוץ הפתוח לסגור. מה הם עשו? הפסיקו לשדר את הnba לשנה, ואז העבירו אותו לפרימיום.
מכיוון שלא עשו להם דבר אז, היום אין כבר כל כך על מה להלין

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/05/2015 16:38:52

אבל לפחות עכשיו יש לנו צידוק מוסרי לתפוס שידור חינם באינטרנט, so we got this going for us, which is nice

מנחם לס
מנחם לס
14/05/2015 17:35:12

שיקגו ויוסטון

no funny shtuff
no funny shtuff
14/05/2015 20:34:36
Reply to  מנחם לס

בלוס אנג'לס ובאקרון התחילו להכין את הבמות.

jojo
jojo
14/05/2015 20:38:25

זה ממש דורש בדיחת דודו אהרון על במת הבידור באקרון..
ולטובתך, אני מקווה שהפוסט שלך לא מבטל את הניחוס של מנחם..

ג'ורג
ג'ורג
14/05/2015 17:55:10

שיקגו ינצחו את המשחק הזה ויפסידו בשביעי.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
14/05/2015 18:43:57

פריוויו ענק
מפחד לנחס, אז אלך עם הדוק

מולט
מולט
14/05/2015 20:23:56

אין מחאה של האתיופים בנ.ב.א?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14/05/2015 20:35:32
Reply to  מולט

יש יותר סינים מאשר אתיופים ב NBA

שרון לוינסון
שרון לוינסון
14/05/2015 20:29:22

דור , אני מצטער שאני "מציק" עם זה , ועוד בפריוויו , אבל מה עם הפרק השלישי על ההיסטוריה בין ה-NBA לארה"ב?

דור בלוך
דור בלוך
14/05/2015 20:31:09

טוב שאתה שואל!

הפרק שלישי יעסוק בניקס, מאחר וכל פעם שמשהו טוב קרה בהיסטוריה של הניקס מייד לאחר מכן קרה משהו שגרם לי לדיכאון קל על סף אשפוז, זה לוקח דיי הרבה זמן, אני בערך באמצע, מקווה למצוא זמן בסופ"ש להתקדם ולפרסם לכל המאוחר בסופ"ש הבא

Berch
Berch
14/05/2015 21:07:08

בסוף ג'י אר יקח את ה MVP של סדרת הגמר … 🙂

סנטה
סנטה
14/05/2015 21:59:55

נכנסתי לווינט לקרוא את עמיר פלג (קצת בידור לעת ערב), ושמתי לב שלידיעה במדור כדורסל עולמי על הניצחון של אטלנטה הלילה מוצמדת תמונה של דיויד בלאט…
כמה שזה מגוחך, זה הזכיר לי לבקש מרועי לחזור לכתוב את "הכותרות של וואלה".
אז הנה אני מבקש (אולי מדור שבועי? :))

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14/05/2015 22:36:06

מירי רגב שרת הספורט.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
14/05/2015 22:38:47

והתרבות.

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2015 0:41:43

והרי לך אוקסימורון- מירי רגב שרת התרבות.

נחושתאי
נחושתאי
14/05/2015 22:48:25

חיפשתי שידור בערוץ החזירים פיגס צנאלס ?
ולא ראיתי האם הכונה לזה ?
http://www.history.com/topics/cold-war/bay-of-pigs-invasion/videos/bay-of-pigs-cias-perfect-failure?m=528e394da93ae&s=undefined&f=1&free=false

בוז'י
בוז'י
15/05/2015 0:19:49

החלום שלי שלברון יעבור לפיסטונס ואני אזכה לראות את הפרצוף של אשך כשזה קורה.

Yavor
Yavor
15/05/2015 2:08:22

מה שבאמת יפריע לי אם הרוקטס יעשו מהפך היא העובדה שאירוח משחק 7 אצלם הוא רנדומלי לגמרי מכיוון של-2 הקבוצות היה אותו מאזן, ורק בגלל החוק הדפוק של ראשות בית יוסטון סיימו מקום 2.

אוריה
אוריה
15/05/2015 2:58:23

קישור?

ברבור שחור
ברבור שחור
15/05/2015 3:00:56

קישור ?

עידן
עידן
15/05/2015 3:03:55

קישוא?

הצרצר מהלגיון
הצרצר מהלגיון
15/05/2015 3:06:08
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 3:08:15

תודה רבה !

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 3:18:58

יאללה שיקאגו – להמשיך ככה!!

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 3:21:37

גיא, אני מתחיל ללמוד ממך…

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:21:57

לברון ממשיף להתעקש עם לבנים

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:22:53

כמה גאסול היה חסר!
(אבל בינינו, אם הוא נע ככה היום, הוא יכול היה לשחק ביום שלישי)

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:23:38

בלאט מבייש עם אותה חליפה זה המשחק השלישי

מילס
מילס
15/05/2015 3:25:36

לברון חייב להיכנס לצבע הפיידאוויס האלה=BS

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 3:27:22

אודה אם מישהו ישלח עוד קישור

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 3:27:50

לברון מזייף בהגנה

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 3:29:12

אשך, אם אתה פה, השלם את המשפט:״לברון הוא ____״

ברבור שחור
ברבור שחור
15/05/2015 3:30:50

עקשן כמו חמור

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:32:22

ראיתם את נואה עם שיער מפוזר? הוא נראה יותר יישו מיישו!

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:34:16

טריסטן העלה את משחקו במדרגה אחת מעלה

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:37:33

טריסטן הופך לכוכב לנגד עינינו הרואות!

עומר
עומר
15/05/2015 3:37:56
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 3:38:08

תומפסון הזה פסיכי חסר פחד !

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 3:38:17

ראיתם מה ג'ימס ג'ונס עושה להגנה של הבולס??? תחשבו מה היה קורה עם קווין לאב? סוווויייייפפפפפפפ

עגל
עגל
15/05/2015 3:38:20

מישהו יודע אם זריקות התאבדות בסוף רבע נחשבות בסטטיסטיקה ? זה לא הוגן לשחקן שזורק ויודע שאין סיכוי שהוא יקלע

א.ב
א.ב
15/05/2015 3:39:43
Reply to  עגל

כן. הרבה שחקנים לא לוקחים אותן בעונה הרגילה בגלל זה.

א.ב
א.ב
15/05/2015 3:38:29

מה שדנליבי עשה לתומפסון מאד מסוכן

מתן גילור
15/05/2015 3:39:03

לברון מסיים רבע עם 2 עבירות – יכול להיות מהותי.

ברץ
ברץ
15/05/2015 3:40:57

עבירה ראשונה שרקו תוקף כשהרגל של גאסול הייתה באוויר (התמקמות ממש לא הייתה) והשניה גם די גבולית עם דנליבי.
לברון לא נוטה להיכנס לבעיית עבירות.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 3:41:05

נכנסתי לערוץ הספורט

עגל
עגל
15/05/2015 3:44:42

לשידור החסום ?

עידן
עידן
15/05/2015 3:44:14

פאאק קיירי

עומר
עומר
15/05/2015 3:45:03

עכשיו גם קיירי נפצע…
וואו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 3:45:07

איזה נאחס

בן
בן
15/05/2015 3:45:10

נראה נורא

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 3:46:39
Reply to  בן

נכון

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 3:53:41

לא בטוח שיישארו חמישה שחקנים בכל קבוצה ברבע האחרון בקצב הזה

ברץ
ברץ
15/05/2015 3:56:49

פאול מכוער!!

ברץ
ברץ
15/05/2015 3:57:24
Reply to  ברץ

אגב, מסתכן בפלייגרנט 2 כי זה על הצוואר, השופטים בד"כ מאוד לא אוהבים דברים כאלה.

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 3:58:19
Reply to  ברץ

היסחפות

ברץ
ברץ
15/05/2015 3:59:29

אני רק אומר לפי מה שאני מכיר מהליגה.
אני לא חושב שיש מקום להרחקה, אבל זה לא יפתיע אותי אם ישרקו את זה.
אני אתקן, אני מקווה שלא ירחיקו, זה פלייאוף, אבל מירוטיץ הסתכן מאוד כשעשה את הפאול.

גיא
גיא
15/05/2015 3:57:22

כמה פציעות יש השנה.

מתן גילור
15/05/2015 3:57:42

שיקגו מתחילים לעבור את גבול האגרסיביות לכיוון האלים. מזכיר לי את בוסטון בסדרה הקודמת של קאבס.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:58:16

כמה נק' ללברון? שתיים?

מתן גילור
15/05/2015 4:01:16
Reply to  מנחם לס

4 באחוזים של חלב רזה.

עומר
עומר
15/05/2015 3:58:27

מה נסגר מירוטיץ? למה, פאול שלא משיג שום דבר!!

Yavor
Yavor
15/05/2015 3:58:46

גם TT קצת פצוע. ראו אותו עם תחבושת על הכתף יושב על הספסל

גיא
גיא
15/05/2015 3:58:59

היו צריכים לשרוק flagrant foul

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 3:59:01

JOJO, רק שתדעי שבלאט לובש אותה חליפה כבר משחק שלישי!

jojo
jojo
15/05/2015 4:12:32
Reply to  מנחם לס

האמת היא שיכול להיות שהוא לא זוכר מה הוא לבש המשחקים הקודמים עם כל מה שהוא עובר שם..
אני במקומו הייתי רוצה לשכוח חלקים נבחרים מהשבוע האחרון..

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 4:00:23

אני שואל בפעם המי יודע כמה מה היינריך עושה על הפארקט במקום דאג מקדרמוט?

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 4:00:50

אני מרגיש בעצמותי שהקאבס מנצחת אפילו בלי קיירי

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 4:00:53

שיט! איך שבע פתאום?

oron
oron
15/05/2015 4:01:45

תענוג לראות שמפרט
איזה בטחון

מתן גילור
15/05/2015 4:01:50

שאמפרט אדיר בשני הצדדים.

עגל
עגל
15/05/2015 4:01:54

איזה בטחון שומפרט קיבל. קיבל כדור ליד הסל, עלה להתקפה בלי לראות את לברון לידו ובנונשלטניות קבל שלשה כאילו אנחנו באימון

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:02:19

נראה שמירוטיץ' פתח לשאמפרט תיבת פנדורה…

ברץ
ברץ
15/05/2015 4:02:45

מנחם, עם ההיכרות שלנו עם ת'יבדו, אתה באמת חושב שיש איזהשהו סיכוי שהוא יכניס עכשיו את מקדרמוט?
למה זה מפליא אותך כל משחק מחדש?

קאק
קאק
15/05/2015 4:02:59

מנחם , מקדרמוט לא מתאים לרמות האלו.
וזה שאתה לא רואה את זה זה מביך.

עגל
עגל
15/05/2015 4:03:24

מנחם למה אתה חושב שג'וג'ו מתעניינת בחליפות של מאמנים ?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 4:04:03

שאמפרט מזכיר את בארקלי או עוד שחקן דטרויט עם מסכה שאתה פוגע בהם הם דווקא יקלעו עליך

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 4:04:14

אני עובד על מאמר להבוקר אז אני צופה עם אשתי (היא בתהליך עזיבת הלייקרס ואימוץ הקאבס כי היא דלוקה על טימוטי מוזגוב), ואגיב רק כשאסיים.
המשחק של בלאט. אין מה לדאוג

בן
בן
15/05/2015 4:04:51

לברון גרוע הערב

עגל
עגל
15/05/2015 4:09:15
Reply to  בן

כשלברון "גרוע" הוא עדיין מניע את המשחק

oron
oron
15/05/2015 4:06:58

ענק

עגל
עגל
15/05/2015 4:07:56

ההרכב הנוכחי של קליבלנד מתאים לליגה ב' בארץ אבל תיראו מה הם עושים לשיקגו ?!

קאק
קאק
15/05/2015 4:07:58

כמה מסקנות של מישהו שמבין עניין-
1- רוז לא במשחק, גמור מעייפות
2- בוקס אאוט של קליבלנד נדיר!!
3- דלהבדובה ענק

בן
בן
15/05/2015 4:08:37

חלוקת נקודות יפה בקאבס

קאק
קאק
15/05/2015 4:09:04

4- אנדרסון ורזאו , חוזה מובטח כמחליף של רון גרמי

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:09:10

בלאט חולה על דלבדובה, הוא דריק שארפ הלבן!!!

קאק
קאק
15/05/2015 4:09:37

5- מנחם שינה צד כבר עשר פעמים. ברבע. האחרון…

מתן גילור
15/05/2015 4:10:36

ההגנה של הקאבס, אישית וקבוצתית, בדקות האחרונות, מדהימה.

קאק
קאק
15/05/2015 4:11:13

6- המשחק הזה מוכרע על עייפות החומר יותר מהכל

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 4:11:32

רבותי, הסתכלו טוב. אתם רואים את תיבודו במשחקו האחרון כמאמן שיקגו!

קאק
קאק
15/05/2015 4:11:52

7- מוזמנים לבוא לקורס קצר בהבנת המשחק

קאק
קאק
15/05/2015 4:12:09

הנה מנחם שוב שינה צד…

עומר
עומר
15/05/2015 4:12:09

קליבלנד עשו התקפות יפות, השלשות היו חופשיות. זה נראה כמו בידוד רגיל של ג'יימס ואז פתאום יש כמה מסירות יפות

ברץ
ברץ
15/05/2015 4:12:24

איזה פאול בדיוק השופטים ראו שסנל עשה??

קאק
קאק
15/05/2015 4:12:46

בלאט עשה במחצית הזו קרקס לתיבודו

קאק
קאק
15/05/2015 4:13:23

שיפוט ביתי

p
p
15/05/2015 4:14:59
Reply to  קאק

סחטיין על היצירתיות במציאת כינויים חדשים כל פעם.
והנואשות…

קאק
קאק
15/05/2015 4:19:02
Reply to  p

סחטיין על הטמטום

p
p
15/05/2015 4:22:28
Reply to  קאק

תודה רבה!
you're making me blush

קאק
קאק
15/05/2015 4:25:12
Reply to  p

אתה בכלל סמרטוט מיאמי . או שאתה מאוהדי לברון?? מתאים לך ….

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 4:13:47

יכול להיות שזה ייגמר הלילה ?

ohad
ohad
15/05/2015 4:14:25

תגידו זה רק אני או שהדבר שרוז הכי איבד מאז הפציעות שלו , זה השליטה שלו בכדור?
יש לו העונה ובפלייאוף כל כך הרבה איבודי כדור שנובעים מזה שהוא איבד שליטה על הכדור , כאילו דיאנדרה גורדן מכדרר

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 4:15:33
Reply to  ohad

גם אני שמתי לב לזה.

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 4:14:56

השלשות של הבולס לא נכנסות ושל הקאבס כן נכנסות. על זה כל ההפרש.

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:17:38

לא מסכים… ההגנה של הקאבס לא נותנת open looks, הכל באשמת ההתקפה הדפוקה שנואה נמצא למעלה, זה פשט 5 נגד 4 כששומרים על הקשת…

מתן גילור
15/05/2015 4:15:52

אם קיירי ותומפסון לא יוכלו לתת דקות משמעותיות במחצית השניה, ביום כזה של לברון, שיקגו תסגור את הפער ותנצח.

קאק
קאק
15/05/2015 4:21:09

אם לסבתא היו גלגלים היא היתה נוסעת על כסא גלגלים

עגל
עגל
15/05/2015 4:17:13

קליבלנד מאיטה את הקצב ועדיין ההגנה של שיקגו לא מתפקדת. לברון חופר בבידוד ואז במקוםללכת עם הראש בקיר מוסר לשחקן לשלשה וסוויש. זה לא נראה מהלך שקשה לבלום, מה התשובה של תיבודו ?

קאק
קאק
15/05/2015 4:20:15
Reply to  עגל

לא קשה לבלום? ספר את זה לכל קבוצות הליגה בחמש שנים האחרונות יא עגל

עומר
עומר
15/05/2015 4:21:05
Reply to  עגל

הבעייה שהוא כל כך יעיל בראש בקיר הזה אם לא מביאים עזרה, שהם חייבים להביא את השחקן שיעזור, ואז יש לקליבלנד זריקה חופשית לגמרי כמעט. היום השחקני משנה שמים את זה. לפחות בינתיים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
15/05/2015 4:18:38

תיבודו פשוט אפס.
משחק מכריע בבית, גאסול נראה טוב.
תן לו לשחק עד שהוא ימות!!!!!!!!!!

בן
בן
15/05/2015 4:19:10

קיירי חוזר ?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 4:20:16

ששאר הקאבס טובים הם קבוצה שלא חייבת את לברון
בשיאו והוא כרגע מושך את ההגנה ועושה כמעט עבודה סמויה.
הקריאה של אחד את השני בקאבס כולל המסירות והחטיפות
המהירות היו מפתיעים יחסית לקבוצה חדשה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
15/05/2015 4:25:52

אתה מדבר שטויות.
לברון חודר ומושך תשומת לב מלפחות 3 שחקנים בהתקפה. בלעדיו כל הזריקות הפנויות שהם מכניסים לא היו פנויות והאחוזים היו צונחים.

הוא עושה בשכל כי הוא לבד לא יכול לנצח והוא עושה את זה מצוין עד עכשיו למרות שבאופן אישי מבחינת תפוקה ומספרים הוא לא מביא משחק מי יודע מה עד עכשיו.

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 4:21:58

צריך להיות מגבלה של גיל בצפייה בהתקפת הבולס, מראות קשים…

גיא
גיא
15/05/2015 4:23:21

הלילה הוא אחד הלילות (שהשנה היו לא מעט מהם) שבהם לברון נראה כאילו הוא "איבד את זה" –
הצעד הראשון כבר לא כל כך מהיר, הזינוק כבר לא כל כך גבוה, ואין את הסיומת הבלתי ניתנת לעצירה ליד הטבעת.
יש ללברון עדיין משחקים "לברוניים" לחלוטין (המשחק הקודם)
אבל כמותם הולכת ופוחתת.

קאק
קאק
15/05/2015 4:24:19
Reply to  גיא

תגיד אתה אמיתי?
תחזור לישון גבר, אתה מדבר שטויות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
15/05/2015 4:24:22
Reply to  גיא

ועדיין הם מובילים ב14, ואם המחצית לא היתה מגיעה זה היה כבר 24.

מתן גילור
15/05/2015 4:24:53
Reply to  גיא

אי אפשר להתעלם מזה שבמשחק הקודם נתנו לבאטלר להתמודד איתו לבד והיום הם מביאים עזרה. זה לא מקרי שיש לו במחצית הראשונה יותר אסיסטיים מאשר בכל המשחק הקדום.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
15/05/2015 4:27:06

העזרה מורידה את התפוקה של לברון אבל קליבלנד קלעו 6 שלשות או יותר שהיו בגלל העזרה על לברון.
אני חושב שבמבחן התוצאה זה נכשל.

גיא
גיא
15/05/2015 4:31:37

זה לא כאילו לראשונה בקריירה מביאים על לברון שמירה כפולה.
השנה לברון קולע פחות נק', באחוזים הרבה פחות טובים (8% פחות מבשנה שעברה) ומאבד יותר כדורים.

ישנתי טוב, תודה.

jojo
jojo
15/05/2015 4:23:39

בלאט חתיך גם עם החליפה כבר שבועיים עליו

jojo
jojo
15/05/2015 4:29:47
Reply to  jojo

מנחם, יש לי מתחזה?!

עגל
עגל
15/05/2015 4:33:55
Reply to  jojo

כן, ברכות !

jojo
jojo
15/05/2015 4:35:41
Reply to  jojo

זה השעות הקטנות של הלילה שמוציאות צדדים אפלים מאנשים?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 4:25:48

וזה לא מובן כמו שעגל אומר אלו לא שחקנים שהיינו סופרים
לפני (חוץ מקיירי) מי שם עלהם לפני אף אחד.
התשובה היא :המזל של בלאט
והאנרגיה שהוא מביא
הייחוד והאיחוד.
המזל

קאק
קאק
15/05/2015 4:27:48

אוסף ההבלים שאתה אומר זה פשו עלבון לאינטליגנציה. לא היה אכפת לי שתזהם את האתר בשטויות האלו, אבל חבל על הי
לשים שנכנסים, הם עלולים לחשוב שאתה איש רציני

קאק
קאק
15/05/2015 4:26:40

ריינגרס נתנו בראש לקפיטלס אתמול.
האליפות מתקרבת.

עגל
עגל
15/05/2015 4:28:30

אני חושב שכולם הבינו את הנקודה שהעליתי. חבל שהאשך לא פה

jojo
jojo
15/05/2015 4:28:44

עבור האנשים שמצליחים לקום רק למחצית השנייה, מישהו יכול לעדכן מה קרה לקיירי? (האיש מתחיל להצטייר כנס רפואי..)

קאק
קאק
15/05/2015 4:30:01
Reply to  jojo

הוא ירד לכבס לגלאט את החליפה שתהיה נקייה לפני ההפסקה

p
p
15/05/2015 4:31:12
Reply to  jojo

עיקם את הברך כשדרך על הרגל של תומפסון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 4:30:09

עגל הנביא
בהקשר לאמונתו ותמיכתו בבלאט בזמן שהספידו אותו
והקאבס היו 19-20 משהו כזה.
קריאת עתידות אצל עגל ולדי ומומי

קאק
קאק
15/05/2015 4:31:23

רוז תכף נרדם על המגרש

קאק
קאק
15/05/2015 4:33:49

דורון האסטבן-
נא תבדוק את הלינק הבא ותעזוב אותנו במנוחה:
One.co.il

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 4:34:00

ערמת ילדים

עובר אורח
עובר אורח
15/05/2015 4:34:24

מוזגוב מגן על הטבעת פשוט מעולה

קאק
קאק
15/05/2015 4:36:14

שיא המינימום נק לרבע בסכנת שבירה רצינית

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 4:36:18

אני מרגיש כמו במשחק כדורגל…

עומר
עומר
15/05/2015 4:36:41

וואו, לא קולעים

בן
בן
15/05/2015 4:37:27

6 דקות נאדה

Iceman
Iceman
15/05/2015 4:38:06

הרבע הזה נראה כמו הקטע בספייס ג'אם, כשהחייזרים גונבים לשחקנים את הכשרון…

Jojo
Jojo
15/05/2015 4:38:31

מישהו יכול להסביר לי את מטרת המשחק בכלליות?

jojo
jojo
15/05/2015 4:39:54
Reply to  Jojo

מנחם, אפשר בבקשה להעיף את המשועמם?

עגל
עגל
15/05/2015 4:41:59
Reply to  jojo

מנחם כבר רץ לכתוב את סיכום המשחק והתחזית החדשה לאלופה

קאק
קאק
15/05/2015 4:43:06
Reply to  עגל

ענק

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 5:38:15
Reply to  עגל

בזמן שאתה מתבדח עם JOJO מנחם עובד על מאמרים להיום שיהיה לגולשים מה לקרוא. הבנת?

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 4:39:02

הרבע הזה ראוי להיכנס להיסטוריה!

עומר
עומר
15/05/2015 4:39:36

זה היה פאול?

ברץ
ברץ
15/05/2015 4:40:19

שופטים נבלות, גאסול קיבל את השריקה הזאת ברבע הראשון.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 4:40:35

לא היה פאול לדעתי

קאק
קאק
15/05/2015 4:41:26

מתיו ענק

עומר
עומר
15/05/2015 4:42:05

בלאט מקבל עכשיו דיבידנדים מכל הזמן שהוא נתן לדלבדובה לשחק, גם ברבעים אחרונים! ופתאום הפרשנים אומרים שהוא שחקן טוב

מתן גילור
15/05/2015 4:42:25

גם בכדוריד סקור כזה היה מבייש.

Jojo
Jojo
15/05/2015 4:42:36

Jojo עם הציור , תתבייש לך , לקחת לי את הכינוי

עגל
עגל
15/05/2015 4:42:55

לברון ממשיך להאט את המשחק גם כשהוא יכול לרוץ. משחק איטי=קודי גדול לשיקגו לשים את הכדור בסל

עגל
עגל
15/05/2015 4:43:39
Reply to  עגל

*קושי

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 4:42:58

איי, רבין. מה היינו עושים בלעדיך?

קאק
קאק
15/05/2015 4:44:43

תגיד ילד,שאלה רצינית. ההורים שלך יודעים שאתה קם בלילה?

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:43:22

תמיד שיקגו מעלה הילוך ברבע השלישי… לפי ההגנה נראה היה שהם בדרך לשם אבל ההתקפה או ההתקפה!!!

עגל
עגל
15/05/2015 4:44:32
Reply to  hebrewman

שיקגו פשוט שמה ברקס כללי, גם בהגנה וגם בהתקפה

Iceman
Iceman
15/05/2015 4:45:43

גועל נפש

קאק
קאק
15/05/2015 4:45:55

רבותיי- אתם חזיתם במשחקו האחרון של קיירי אירוינג כרכז הפותח בקליבלנד

עובר אורח
עובר אורח
15/05/2015 4:47:04

מעניין איך הקאבס יתמודדו בהמשך עם קבוצות שיודעות לקלוע…

קאק
קאק
15/05/2015 4:49:01

אתה יכול לפרט? אטלנטה זה יגמר בסוויפ . מה עוד?

עגל
עגל
15/05/2015 4:47:12

לא היה פאול של רוז לדעתי

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 4:48:45
Reply to  עגל

גם לדעתי, אבל אין תלונות על השיפוט בכללי.

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:48:55
Reply to  עגל

החזירו על השריקה של גאסול… או של לברון

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:48:11

הבולס יודעים לקלוע, נא לא להמעיט בערכם….

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 4:48:31

קאק אלעד רבין המחזה ששונא את מנחם והאתר פוניגמון
גנרל שוויצקורף מנחם מור דוב גריזלי כמה כינויים
מרחם עליך באמת
אף אחד לא רוצה לשחק איתך
אף אחד לא רוצה להיות חבר שלך פה
והתגובות הכעוסות תמיד שלך
מראו על זה שאתה אדם סובל וכואב
מסכן עזוב אותנו
עשינו עליך חרם וללא טיפת כבוד עצמי אתה מתחנף
הסבל שלך ילך ויגבר
היה שלום גלמוד

קאק
קאק
15/05/2015 4:50:38

היה שלום איש משעמם עד מוות .
מלבד חנופה רגעית לכל מיני מגיבים , אתה חד משמעית האיש שהכי פחות מבין כדורסל באתר. לדורותיו

ברץ
ברץ
15/05/2015 4:49:19

שיקגו עם סגל מלא שייחלו לו שנים, מול קליבלנד שמשחק בלי שני אול-סטארים, במשחק שחייבים לנצח ונראית ככה.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 4:50:27

שיקגו נפרדת הלילה מתיאבדו כנראה

גיא
גיא
15/05/2015 4:51:13

כל מהלך טוב של קליבלנד ברבע התחיל מלברון בפוסט.
אולי הוא איבד הילוך, אבל הוא עדיין חכם, וב-2 מידות גדול מבאטלר.

עגל
עגל
15/05/2015 4:56:22
Reply to  גיא

צודק, הוא מניע את כל המשחק מהפוסט. יהיה לו את הטריפל דאבל עם האחוזים מהשדה הנמוכים בהיסטוריה 🙁

קאק
קאק
15/05/2015 4:53:17

גי אר סוויש

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 4:54:34

שאמפרט שפך לאגר??

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 4:55:11

וואו, ג'יי אר!

לברון מגעיל אותי פיזית

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 4:55:53

אני, עד השריקה האחרונה – עדיין מאמין בך שיקאגו שלי.

קאק
קאק
15/05/2015 4:56:25

כשתגדל תבין דברים שעכשיו קשה להסביר לך

etayle
etayle
15/05/2015 4:56:31

זה רק 13 ויש רבע שלם לשחק ,שלברון יזכר בדירק יותחיל לשחק …

p
p
15/05/2015 4:56:46

רבע ראשון נגמר 33:31
רבע שלישי שתי הקבוצות יחד קלעו 31 (16:15)

קאק
קאק
15/05/2015 5:02:49
Reply to  p

ממש מתמטיקאי מחונן

Yavor
Yavor
15/05/2015 4:57:03

סיום רבע עם הרבה מזל לקאבס עם השלשות האלו. הם מזייפים בהגנה וסכמטיים מדי בהתקפה. אולי זו עייפות

יהונתן
יהונתן
15/05/2015 4:57:07

לילה של התלבטות מה יותר מעצבן – התקפות בידוד של לברון או משחקי האק א מישהו…

מתן גילור
15/05/2015 4:57:36

חוץ מהבלוקים של לברון, קאבס בערב נדיר מה-3. וזה עוד אחרי שהחטיאו כמה פנויות לחלוטין.

קאק
קאק
15/05/2015 4:59:15

באטלר הבין שאם הוא לא שם 35 נק אין להם סיכוי היום

קאק
קאק
15/05/2015 4:59:37

מתיו ענק!!!

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 4:59:51

דלבדובה שובר את הקרסוליים של באטלר!!!! מי היה מאמין

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:00:21

אלעד רבין המתחזה אתה לא מעניין פה אף אחד,
מלקק ומתחנף לאתר שקוראיו לא לרמתך
מה אתה עושה פה?
פאטתי מעורר רחמים מסכן
הטיפש שהוא טיפש מיילא (יש דברים בהם אני טיפש אבל בלקרוא מצבים
פסיכולוגיים אני מצוין) לך לטיפול דחוף!!!
אך הטיפש שחושב שהוא חכם מכולם זה הכי ירוד שיש.
רבין כאיוב הסובל
תפסיק להתחנף
תתנדף

קאק
קאק
15/05/2015 5:01:35

תגיד, אם הוא לא מעניין אותך, למה אתה כבר מחצית שלמה מתעסק רק בו?

etayle
etayle
15/05/2015 5:00:22

נואה פשוט פטתי

בן
בן
15/05/2015 5:00:34

19 הפרש

עגל
עגל
15/05/2015 5:01:03

וואי, איפה מנחם עכשיו, שיחזור מהר!

קאק
קאק
15/05/2015 5:02:06
Reply to  עגל

מנחם כותב על נצחון הבולס בסדרה ובכלל

עגל
עגל
15/05/2015 5:03:45
Reply to  קאק

רק תחשבו מה היה אם קווין לאב היה משחק

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:01:05

נראה לי מרחמים על רוז שהוא חודר לסל, שיעשו עבירה כוס אמק

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 5:01:17

וילנובה מדהים …וזה לזכות בלאט
כל הכבוד לבלאט שבלי 2/3 כשגם השלישי לא בשיאו הוא עושה ביה"ס לשיקגו

etayle
etayle
15/05/2015 5:01:55

תפסיק להיסחף כמו שימי ריגר, משחק טוב אבל לא יוצא מגדר הרגיל

etayle
etayle
15/05/2015 5:01:21

שימי ריגר בלתי נסבל ,נקווה שלא ישדר את הקליפרס

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 5:01:35

איך אתה יודע שאתה שומר גרוע? כשדלבדובה קולע עליך ללא הפסק

oron
oron
15/05/2015 5:01:50

קליבלנד עם ספסל ענק היום
עצום..

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:02:05

הכותרת של המשחק צריכה להיות: "לוחם השוורים האוסטרלי"

מתן גילור
15/05/2015 5:02:39

דלי מדהים. לברון במשחק בינוני יגיע ל-TD.

עומר
עומר
15/05/2015 5:02:42

עד עכשיו בלאט עשה בית ספר לתיבודו. בלי קיירי מהרבע הראשון, וקליבלנד דומיננטית לחלוטין. לא כל כך מצליח להבין איך, זה נראה שדווקא ההגנה שלהם בילתי חדירה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:03:34

מישהו כרגע דואג למעמד של בלאט ? מישהו …?

עומר
עומר
15/05/2015 5:07:20

אני דואג למעמד של תיבודו, ונראה לי בצדק

א.ב
א.ב
15/05/2015 5:03:41

עוד מעט יעלו את רוז בשביל שישמור על דלבדובה

קאק
קאק
15/05/2015 5:03:50

שיקאגו חיה ונופל על דרק רוז, זה כל הסיפור

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:04:54

ריססתי על המתחזה רק בפסקי זמן טיפל בקיץ ואין ג'וקים יותר.
זהו יותר לא מתייחס

etayle
etayle
15/05/2015 5:06:28

למישהו יש ספק שהווריוס נותנים לקליבלנד במקום שיקגו 20 הפרש?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:07:47
Reply to  etayle

לי

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:08:25
Reply to  etayle

כן

hebrewman
hebrewman
15/05/2015 5:08:55
Reply to  etayle

you never know, אם אני זוכר נכון (ואני זוכר) כולם אמרו שהבולס פייבוריטים בסדרה ביי פאר….

עומר
עומר
15/05/2015 5:08:57
Reply to  etayle

האמת שיש לי ספק. במזרח משחקים הגנה חזקה מאוד. כמו ממפיס, רק שבפלייאוף מעלים עוד יותר רמה. עם כזאת הגנה, קליבלנד לא צריכה התקפה טובה, הבידודים של לברון מספיקים. אם קיירי גם ב 80-100% אז בכלל, ההתקפה מסודרת.

לא אומר שקליבלנד ינצחו, ג"ס פייבוריטים, אבל לא חושב שזה יהיה קל.

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 5:12:49
Reply to  עומר

בכושר הזה כל קבוצה מהמערב חוץ מדאלאס לוקחת את קליבלנד. שיקגו פשוט לא מצליחים להכניס את הכדור לסל וזה לא רק בגלל ההגנה של הקאבס.

עומר
עומר
15/05/2015 5:14:12

סורי אני לא מאמין בזה. לא סתם קליבלנד עשו 14-1 על המערב לקראת סוף העונה. עם הפסד יחיד בנקודה ליוסטון

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 5:16:51
Reply to  עומר

כשהם עשו את זה היה להם את לאב ואת קיירי בכושר טוב. היום זה לברון ושאריות.

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 5:07:00

נגמרו לי המילים

etayle
etayle
15/05/2015 5:07:51

יאמר לזכות תיבודו שהוא מאמן התקפה עלוב ביותר ,חוץ מחסימה למעלה אין שום דבר משיקגו ,הכל עומד …

א.ב
א.ב
15/05/2015 5:07:08

לברון מחכה לטריפל דאבל כדי לרדת

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:08:53

טוב שלברון לא טוב היום והלוואי ויחטיא עד סוף המשחק(למרות העבודה הסמויה שלו)
טוב לבלאט.

פיני
פיני
15/05/2015 5:09:17

אני עדיין מוכן לשים מלא כסף ששנה הבאה בלאט בחוץ.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:11:43
Reply to  פיני

כמה אתה שם ?

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 5:26:13
Reply to  פיני

גם אם יהיה בחוץ (ואני מוכן לשים כסף שהוא בפנים)
תהיה לו עבודה …אחרי המשחק הזה אני שוכנע בכך.
כמאמן ראשי כמובן

etayle
etayle
15/05/2015 5:09:24

Game Stat FG% 3P% FT% REB TO
CLE 42.9 50 80 43 7
CHI 39.7 18.8 87.5 28 6
לא פחות ממדהים

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 5:11:46

אם הייתה עוד תקווה לתיאבדו להישאר היא נמוגה משחק חלש ואנמי
בסדרה שהייתה צריכה להיות שלו (לפחות סיכוי ממשי )
ממש משחק עלוב …הוא יכול לארוז את המזוודות .
סף שבירה כ"כ נמוך …זה בדיוק הפוך מהקבוצות של דיוויד שיהיה חייב לזכות לקרדיט ובעיקר להערכה אמיתית

עומר
עומר
15/05/2015 5:11:57

אני פשוט לא מבין את זה. הבולס שבורים מנטלית, אסור להראות ככה במשחק 6. שחקני החמישייה שלהם לא מצליחים לעצור את דלבדובה#$#$
חייבים להוריד לו את היד. פשוט לא הגיוני

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:13:53

בלי 2 שחקני חמישיה. מדהים !

etayle
etayle
15/05/2015 5:14:12

שיקגו הלכה עד איפה שרוז לקח אותה…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:16:13
Reply to  etayle

מה הקשר ? קליבלנד פשוט יותר טובה ולמאמן יש חלק גדול בכך

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:15:17

משחק 6 בסדרה נהדרת וכל מה שנשאר זה לשאול האם לברון ייקח עוד ריבאונד או לא

עומר
עומר
15/05/2015 5:16:04
Reply to  ברץ

אני ממש ממש מופתע, הייתי בטוח שזה יהיה סדרה של 7

עומר
עומר
15/05/2015 5:15:34

בניגוד לקליבלנד שיש להם אמון בצוות המקצועי (לא יודע אם בלאט או לברון, אבל יש אמון שתמיד אפשר לחזור) שיקאגו פשוט נשברו, זה מראה חוסר אמון מוחלט בתיבודו!!

עגל
עגל
15/05/2015 5:15:56

בולס עושים לתיבודו סבוטאז', הם רוצים שהוא יפוטר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:20:56
Reply to  עגל

בקיצור, מאמנים אמריקאים (לא בלאט) הם בולשיט אחד גדול. הכי מצחיק זה שטיבודו עוד ייכנס להיכל התהילה על כך שהוא גמר על הברכיים של רוז ועוד כמה שחקנים בדרך.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:16:46

יונתן לא נורא קיבלנו בונוס לא צפוי שרוז חזר לשחק והוא שחקן ששווה
מאד לצפיה עם ריחופים ותנועתיות מבריקה
אולי תיבודו ילך מה טוב.
שיקגו קבוצה ענקית

עגל
עגל
15/05/2015 5:19:19

לברון לא יודעשחסר לו ריבאונד אחד ?! זה לא יאמן, הרגע הוא נתן לסמית' לקחת ריבאונד שנפל כמעט לתוך הידיים שלו. ממש נראה שהוא לא מודע לזה. היה יכול כבר לקחת ריבאונד ולטוס לספסל לנוח

p
p
15/05/2015 5:20:57
Reply to  עגל

זה לא מעניין את לברון.
הוא לא ירוץ ברבאק לריבאונד לטריפל דאבל (כמו הארדן במשחק 5).

עגל
עגל
15/05/2015 5:29:27
Reply to  p

זה יאמר לזכותו של לברון, שכל הזמן צריך להילחם נגד הסטטיסטיקות של ההסיטוריה (מייקל וכ"ו) וכאן היה יכול להוסיף טריפל דאבל במאמץ אפסי ולא עשה זאת

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:19:34

עגל הברקה בחיי ששיקגו נראו לי איטיים ועומדים (או עייפותי)
שביתה איטלקית

etayle
etayle
15/05/2015 5:19:55

הבקרים האלה יהרגו אותי ,אין כמו לשתות חלב מקולקל על הבוקר כי אין לך כח לבדוק תאריך…

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 5:20:02

איך האוהדים של שיקאגו מחייכים? ביזיון!

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:20:16

מנחם החלום שלך התגשם!! מקדרמונט עולה לשחק!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:21:52

תן לדלי לנח הוא כוכב

etayle
etayle
15/05/2015 5:21:56

תקשיבו אם יש גמר ווריוס נגד קליבלנד , האם היה פעם גנמר בין שני מאמנים רוקים??

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:21:58

בקיצור, מאמנים אמריקאים (לא בלאט) הם בולשיט אחד גדול. הכי מצחיק זה שטיבודו עוד ייכנס להיכל התהילה על כך שהוא גמר על הברכיים של רוז ועוד כמה שחקנים בדרך.

etayle
etayle
15/05/2015 5:23:44

לא הייתי נסחף ,אבל צודק בכל מילה על תיבודו

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 5:23:34

סוף מערכה ראשונה

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 5:23:35

תודה רבה, ולילה טוב, שיקאגו שלי. נפגש בשנה הבאה.

גיא
גיא
15/05/2015 5:24:23

ניהול המשחק של לברון מהפוסט תוך ניצול מקסימלי של החורים שהדאבל-טים עליו יצר, הוא הגורם העיקרי שאפשר לשחקנים המשלימים להעלות את רמתם.
אני מאחל לאוהדי קליבלנד, שלברון יחזור לאמץ כמה שיותר את המשחק עם הגב לסל, כי זו הדרך האופטימלית של קליבלנד לנצח בפלייאוף.

jojo
jojo
15/05/2015 5:26:37
Reply to  גיא

הקרדיט לניצחון גם לך..
הסל של שיקאגו נראה מקולל לפרקים.
עבודה טובה 🙂

גיא
גיא
15/05/2015 5:31:03
Reply to  jojo

הכבוד מגיע למנחם בלבד.
אני לפני המשחק הכרזתי על קליבלנד כמנצחת,
תוך התנערות מתווית "המנחס".
(כמובן שהסאנס, הקבוצה שאני אוהד כבר 30 שנה, תמשיך לסבול מנחת זרועי, כנראה גם ב-30 השנים הקרובות…)

עגל
עגל
15/05/2015 5:28:25
Reply to  גיא

זה מה שהאשך לא מבין, או לא רוצה להכיר בו

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 5:30:46
Reply to  גיא

אתה חושב שלבלאט יש חלק בשינוי הסגנון באופן בולט הזה מאייסו מחוץ לקשת למשחק פוסט?

גיא
גיא
15/05/2015 5:33:22

אני בטוח שבלאט התחנן ללברון כבר ממזמן שיעבור לפוסט.
מי שזוכר, גם במיאמי ב-2012, הפציעה של בוש הכריחה את לברון לעבור לפוסט במשרה מלאה, ובדיעבד הייתה סיבה משמעותית לאליפות של מיאמי.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 5:24:33

נראה לי ששיקגו קלעו בדיוק 40 נקודות בשלושה רבעים …מדהים.
דיוויד שאפו גדול

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:29:20

42 – כפי שנאמר "התשובה לחיים, היקום וכל השאר"

עגל
עגל
15/05/2015 5:30:07
Reply to  ברץ

+1

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:27:23

מנחם אני מקווה שאתה כותב טור על מתכון להכנת חמוצים !

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 5:44:41

בזמן שאתה צופה במשחק וכותב הומור כאן, אני צופה ומכין שני מאמרים למחר שלמחוסרי עבודה כאן יהיה מה לעשות היום. אז ההומור שלך אותי לא מצחיק.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:01:10
Reply to  מנחם לס

אני מזהה סדקים בעור הקרוקודילי שלך…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:27:56

קרעת ברץ
ישראלי בחצי גמר מי היה מאמין לפני שנה
איפה החגיגות

etayle
etayle
15/05/2015 5:27:58

טוב נראה לי את הקליפרס אני אראה בTV בספורט 5 חזירים רגיל .
אז אני עף

Yavor
Yavor
15/05/2015 5:27:58

ראיתי עכשיו את צ'ארלס בארטון בצוות האימון של הקאבס?
אם כן זה "מינוי" של בלאט, שצריך באמת אנשים "שלו" בסביבתו הקרובה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:28:53

לילה טוב ויום מוצלח יונתן.

יונתן שגב
יונתן שגב
15/05/2015 5:30:11

גם לך

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:33:18

תשרוף ת' בית ספר כבר ! סמיילי

שמואל
שמואל
15/05/2015 5:30:12

איך יודעים שלדבדובה היה משחק מדהים?
כשהפרשנים מתחילים להגות את השם שלו כראוי 🙂

דייל דנטון
דייל דנטון
15/05/2015 5:30:48

וואו!

עגל
עגל
15/05/2015 5:31:19

יונתן תנחומי. רוז סה"כ עשה את מה שהוא היה יכול, אחרי הסדרה הזאת אני יותר מחזיק ממנו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:32:43

יבור מעניין המידע ותמיד אוהב את המידע שלך.
+5 לבן על החמוצים
תודהעל הרבה תגובות כייפיות עם ראיה וניתוח משובחים של המשחק.

oron
oron
15/05/2015 5:32:59

לקליבלנד יש קוףלא קטן על הגב בשם אטלנטה
בעונה הסדירה עם לאב אטלנטה רמסה אותם
כל סדרה והסיפור שלה…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:35:49

אז גיא לא ניסית לנכס לטובת יונתן
אלא כתבת את דעתך?

גיא
גיא
15/05/2015 5:38:54

אני מתנער מהניחוס על כל צורותיו!

גיא
גיא
15/05/2015 5:40:03
Reply to  גיא

אם הקליפרס מנצחים – אז הניתוח הצליח…

oron
oron
15/05/2015 5:35:49

נראה לי אני יכול להרגיש בטוח,להתחיל להמר עם כסך
יש לי את מנחם לצידי

גיא
גיא
15/05/2015 5:36:17

ברץ, מי שמשלב את דאגלאס אדמס לתגובה ככה בנונשלנטיות,
זוכה בתואר "התגובה המצטיינת של הלילה".
ברכותי!

p
p
15/05/2015 5:39:34
Reply to  גיא

+1

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:47:06
Reply to  גיא

תודה רבה!! 🙂
אני רוצה להודות למשפחה לחברים ובעיקר ל- P (אחי התאום בחיים האמיתיים)

ברץ
ברץ
15/05/2015 5:36:36

הנתון הכי מעניין (אותי לפחות) במשחק שהיה זה הריבאונדים, קליבלנד ניצחה 53-32 בריבאונד, שזה מראה כמה שיקגו לא נלחמה היום כמו שציפינו שתילחם.
16 ריבאונד התקפה לקליבלנד לעומת 9 של שיקגו, תומפסון עשה עבודה מצויינת מתחת לסלים עם 6 ריבאונד התקפה.

oron
oron
15/05/2015 5:36:38

כסף

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:40:04

גיא מה שאתה כותב עלברון בפוסט יתכן ונק מפתח שאפילו
מאמנים לא רואים.
אתה נשלח להיות עוזר מאמן לבלאט לשכנע אותו לעצתך,
אם הייתי שולט בזה הייתי שולח כמה מכם לתת עצות
ברצינות

גיא
גיא
15/05/2015 5:44:14

אני זכיתי לראות את בלאט במשרת האימון הראשונה שלו, כמאמן/שחקן בהפועל נהריה, בעונה שהעלה אותם לליגה הראשונה.
הלוואי עלי מעט מהבנת הכדורסל של בלאט.
הבן אדם צריך ללכת בין הטיפות של הוריקן האגו שמשתולל בקליבלנד ולנסות לאמן.
הרבה מאמנים אחרים כבר היו טובעים…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:40:44

עלברון על לברון
ולא עלבון

etayle
etayle
15/05/2015 5:41:05

יאללה קליפרס ,תשנו את ההיסטוריה

p
p
15/05/2015 5:41:55

Go Clippers!!

קאק
קאק
15/05/2015 5:42:01

האסטבן לשלטון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:42:46

גיא חושב שאתה צודק , זה הסוף והתחלה חדשה
אתה לא מנכס
אלא מברך

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 5:44:16

איזה גאון כריס פול תענוג לראות אותו מרכז

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:44:19

מישהו זורק לינק לקליפרס ? תודה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:45:03
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:45:44

תודה, נשמה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:46:11

http://zunox.hk/zunox1.html
הלינק הקודם יותר טוב לבן ולכולם

גיא
גיא
15/05/2015 5:46:17

מעניין מה האנדר/אובר על כמות זריקות העונשין הלילה ב-L.A

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:47:33

בכיף אם לא יעבוד ועוד אהיה פה תבקש וחופשי אשלח עוד

גיא
גיא
15/05/2015 5:48:37

יש מצב שמפטרים את מקהייל עוד לפני סוף המשחק?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:48:59

מעניין מאד גיא על בלאט ונהריה וקליפות האגו גדול

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 5:50:16

היחידי עם ג'אמפ מהיר כמו סטפן קרי הוא מאט בארנס! 4-12

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 5:50:53

אם יוסטון מפסידה אני מאמין שהוויקאנד הזה יהיו שני פיטורי מאמנים – בשיקגו וביוסטון

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 5:53:56
Reply to  מנחם לס

אחד מהמוצדקים ביותר, השני קצת חבל

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:02:01

על מי חבל ?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:53:10

מקהייל מוחא הכפיים הטוב בעולם

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 5:53:37

אוי דוואיט, חבל למה לגמור את המשחק כל כך מוקדם

צביקה
צביקה
15/05/2015 5:56:31

איך שזה מתחיל, נראה שהקליפרס גומרים את הסדרה היום בבית.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:57:14

גיא יודע שזה אולי לא נשמע הגיוני, אך קראתי על מקהייל (פרנקשטיין)
ופשוט הערתי את השכונה בקול צחוק. (עייפות ואז פתאום ראיתי את זה
קורה שמעיפים אותו) והתפוצצתי.
תבורך תמיד! גם על הצחקות מרובות בעבר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 5:57:23

WOW

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 5:58:37

+10 למנחם על הפיטורים אמן
חחח הבן

ברץ
ברץ
15/05/2015 6:00:52

10 שחקנים על המגרש ורק השחקן הכי קטן במגרש עושה הגנה.
פול בפתיחת משחק מצויינת!

bobby
bobby
15/05/2015 6:03:23

האמת שהפתיחה לא כזאת רעה בהכרח עבור הרוקטס – הקליפרס כמעט לא החטיאו, יוסטון בקושי פוגעים, ובכל זאת זה לא כזה הפרש גדול בינתים..

דור בלוך
דור בלוך
15/05/2015 6:08:32
Reply to  bobby

הפוך יא זלאמה

הקליפרס 1 מ-7 מהשלוש כשזה יתיישר זה יהיה lights out

bobby
bobby
15/05/2015 6:11:55

לדעתי גם יוסטון הם בערך עם 1 ממשהו מה-3.
כמו כן, יוסטון החטיאו לא מעט ליי-אפס וזריקות ל-2, ואיבדו 4 כדורים.
סך הכל להיות ב מינוס 4 אחרי איך שהם נראו (רע) אז המצב לא כזה רע.

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:05:29

בוקר טוב
איך גריפין וכולם?

bobby
bobby
15/05/2015 6:13:17
Reply to  גלעד

גריפין, כרגיל, נהדר.
זאת עובדה מוגמרת בכל משחק של הקליפרס בפלייאוף הזה.

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:06:38

וואו איזה מבצע פסיכי של פול

גיא
גיא
15/05/2015 6:09:52

מישהו שלא מכיר את ה-NBA,
והיה נשאל מי במשחק הוא ה- runner up ל-MVP
היה ללא ספק עונה "כריס פול".

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:12:52

יוסטון שיחקה איום והיא מפגרת רק ב-5?

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:13:17

איזה כיף לראות משחק כדורסל בניגוד למה שהיה קודם. טוב לפחות עד שיתחילו עם ההאק-א-שאק.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:20:01

היה אחלה כדורסל מצד קליבלנד

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:20:52

הייתה אחלה הגנה..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:26:51

100 נק' בבית של שיקגו זה יופי של התקפה

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:15:42

לברואר יש את אחד הניתורים הטובים ביותר בליגה. שימו לב

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:17:15

מסוף הרבע זה היה הסל הראשון שהוא לא עונשין של דיאנדרה

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:18:08

אוסטין נהדר

דובי
דובי
15/05/2015 6:18:24

יוסטון יישברו ברבע 3

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:20:28

הזוי איך הארדן משחק בפלייאוף הזה בשתי רמות מתחת למה שהוא שיחק בעונה הרגילה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:21:29

הייתי מציע לדיאנדרה להוריד את הווארד לאותיות, הבעיה היא שהוא אנאלפבית…

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:22:45

הייתי רוצה לראות בידוד של דיאנדרה על הווארד זה יהיה מצחיק:-)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 6:23:41

דובי מה שם הפיצריה מסעדה בערד? והכתובת,
כנראה אגיע לערד היום.
לפני דק חששתי שגיא שמצחיק כל כך וגם דובי
ממש אעיר את השכונה
שניכם זה חזק

דובי
דובי
15/05/2015 6:37:07

כפרוצ'קה, על הצומת של הגלעד ואחווה.

דובי
דובי
15/05/2015 6:37:51
Reply to  דובי

אל תוותר על הבירות, העוגות והפוקצ'ה

גיא
גיא
15/05/2015 6:24:47

יש הרבה ביקורת על הכדורסל ששוחק בסדרה בין קליבלנד לבולס.
אבל יש לזכור ש-2 הקבוצות נתנו משחק הגנה יוצא מן הכלל, ושיחקו באגרסיביות שהייתה גורמת למפלים של דמעות בקרב יוסטון והקליפרס
(אני כבר מדמיין את ריברס מגיע למסיבת העיתונאים עם עיניים נפוחות מבכי…)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 6:25:04

הארדן משלשל שלשות

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:26:07

דוק יהיה המפוטר השלישי אם יוסטון תנצח את הסידרה (אבל הוא יצטרך לפטר את עצמו כנשיא הקבוצה)

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 6:26:20

הצוואה של פרנקשטיין מקהייל בדבר חוכמה:שחקו כדורסל

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:30:01

וואו המחצית הראשונה לקחה רק שעה

צביקה
צביקה
15/05/2015 6:30:28

כל הכבוד ליוסטון. יש משחק בינתיים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/05/2015 6:31:13

+10 למנחם וגיא על ההומור

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:34:04

יוסטון יותר טובה בלי האוורד

נתן
נתן
15/05/2015 6:34:14

לברון גילה את הסוד של כל השחקנים הגדולים, וויתר על האגו: הולך ללואו פוסט ומנצל את יתרון הכוח או את הדאבל טים. כל כך פשוט, כבר חמש שנים אני מחכה שיעשה את זה. בטח מנחם יכתוב על זה פוסט בקרוב.

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:35:46

חח ענק

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:36:11

מישהו אמר שהארדן לא משחק כמו משך העונה הרגילה?
ובכן, הוא כן

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:40:19
Reply to  מנחם לס

התחיל רע המשיך טוב.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:37:38

הדבר המוזר ביותר עבורי הוא אפלטון. לאן הוא נעלם כשקבוצתו מסוגלת לנצח הערב? מוזר כמו היעלמותו של K-700

דובי
דובי
15/05/2015 6:40:30
Reply to  מנחם לס

הפלייאוף נופל לו על תקופה עמוסה של יציאות מרובות ומוקדמות לים

bobby
bobby
15/05/2015 6:37:42

פששש איזה שלשה גריפין דפק לפני כמה רגעים..

יהונתן
יהונתן
15/05/2015 6:39:14

מה נסגר עם השלשות הפנויות שלו נכנסות???

צביקה
צביקה
15/05/2015 6:39:24

בינתיים יתרון משמעותי בריבאונד ליוסטון, מה שמראה על הנחישות, ויום טוב מה-3 (5-12), שם אותם במצב טוב.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:39:40

K-700? אפשר להבין. הוא חולה לייקרס. אז הוא בחופשה עד 2020 לפחות (מבחינה ריאלית יותר נכון 2022)

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:40:42

מה שהקליפרס צריכה כדי לברוח זה את רדיק במשחק

bobby
bobby
15/05/2015 6:42:12

למה? למה להתחיל עם האק א ג׳ורדן? ועוד ביתרון??

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:43:51

איזה כיף שעושים האק ומי שעושים קולע
דיאנדרה עוד לא החטיא עונשין היום

צביקה
צביקה
15/05/2015 6:44:24

ההופעה של גריפין כה מרשימה. הבחור שנה חמישית בליגה, בן 26, ומשנה לשנה הוא משתפר, ובפלייאוף הזה הוא פשוט בשיא.

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:45:36
Reply to  צביקה

הוא אפילו קלע שלשה היום

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:47:00
Reply to  צביקה

+1

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:46:38

והנה רדיק גם
זאת היתה ההובלה האחרונה של יוסטון במשחק

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 6:46:39

למישהוא יש לינק? הלינק שלי מתחיל לקרטע

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:48:41

מפה למעלה עובד מצוין
http://intsports.net/str10.html

צביקה
צביקה
15/05/2015 6:47:17

כשרדיק מתחיל לנעוץ אותם, המצב טוב בשביל הקליפרס.

bobby
bobby
15/05/2015 6:47:22

באמת שעד ההאק חשבתי שמקהייל עושה עבודה לא רעה במשחק, והנה הקליפרס חוזרים ליתרון ולמומנטום.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
15/05/2015 6:47:27

למה מקהייל טיפש למה….

יהונתן
יהונתן
15/05/2015 6:47:37

איך שמים תמונה ליד השם שלי בתגובות?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 6:47:52

למה חצי מהמשחק אני צריך לראות את הבעלים המעפן של קליפרס ?

צביקה
צביקה
15/05/2015 6:47:59
מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 6:48:10

ראיתם את הניתור של ברואר?

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 6:50:24

איזה הבדל ! בין כדורסל הנגרים במזרח לכדורסל "מעולם אחר " לגמרי במערב.

bobby
bobby
15/05/2015 6:50:32

טוב מחצית ראשונה טובה סך הכל.
האם נראה שוב בלואו-אאוט של הקליפרס ברבע השלישי כמו במשחק 3? או שהמשחק יישאר צמוד עד הסוף, מה שקרה רק במשחק השני בסדרה עד עכשיו?

גלעד
גלעד
15/05/2015 6:50:41

וואו 9 מ12 מהשדה לגריפין
לעומת 4 מ13 של הארדן (למי שאמר שהיה לו משחק ברמה של העונה הרגילה)

צביקה
צביקה
15/05/2015 6:51:00

פה זה באיכות יותר גבוהה
http://zonasports.se/canal-1.php

etayle
etayle
15/05/2015 6:55:13

http://www.goalim4u.biz/p/5_4.html הכי טוב שיש ,הבעיה זה הפרשן המוזר בעברית

etayle
etayle
15/05/2015 6:55:48

גריפין פשוט מדהים ,ופול חייב ללכת יותר לסל ,ג'וש סמית השמן הזה לא אמור לעצור אותו

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:06:58

כמו שכתבתי קודם
יוסטון לא יובילו שוב במשחק הזה

ברץ
ברץ
15/05/2015 7:09:24

חייב להיות פלייגרנט
לא היה שום קשר לכדורסל

גיא
גיא
15/05/2015 7:10:03

מהלך מלוכלך.

גיא
גיא
15/05/2015 7:11:09

לא שונה מהעבירה של הגריק פריק שגרמה להרחקתו.
רק מסוכן יותר.

דובי
דובי
15/05/2015 7:12:58

בעיקר פאול טפשי. מתאים לעאלק סופרמן לנסות להיות קשוח ולצאת אידיוט

דובי
דובי
15/05/2015 7:13:41

היה מישהו שכתב למעלה שיוסטון יישברו ברבע 3. שניה אני אבדוק מי זה היה

גיא
גיא
15/05/2015 7:14:50
Reply to  דובי

הצניעות הולמת אותך…

גיא
גיא
15/05/2015 7:15:21
Reply to  גיא

(זה בגלל שאני מקנא בקפה שלך…)

דובי
דובי
15/05/2015 7:16:36
Reply to  גיא

גיא מאמי, ה כ ל הולם אותי..

דובי
דובי
15/05/2015 7:29:42
Reply to  דובי

מה אתם יודעים… יש לו את האווטאר שלי לגאון הזה…

צביקה
צביקה
15/05/2015 7:14:11

איזה שמירה כרגע של קליפרס. בי"ס לשמירה

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:14:19

איזה אידיוט הווארד לא יאומן

דובי
דובי
15/05/2015 7:15:59

מה אמרתי לכם על האוורד?? מה אמרתי?? אידיוט או לא אידיוט?

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:16:37

עוד יילכו כאן מכות

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:17:47

בלייק זורק כדורים מה-3 ללא כל קשת

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:19:02

וואוווו איזה סל של פול

bobby
bobby
15/05/2015 7:19:11

איזה סל של פול..

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:20:12

פול עושה עכשיו מה שהוא רוצה על המגרש כמו במשחק 6 מול הספרס

מאירי
מאירי
15/05/2015 7:21:00

כעת הודיעו שקיירי בחוץ ל5 ימים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:23:45
Reply to  מאירי

5 ימים ? הם יסתדרו

יהונתן
יהונתן
15/05/2015 7:22:25

רדיק מעצבן אותי!!!

etayle
etayle
15/05/2015 7:23:06

רדיק יחסית חלש ,ובכל זאת הם מובילים,

etayle
etayle
15/05/2015 7:23:32

בארנס פשוט שחקן מלוכלך GJ

etayle
etayle
15/05/2015 7:24:15

בארנס שחקן מושמץ אבל ההגנה שהוא יודע לעשות שווה לקליפרס המון (לנארד הארדן שאי אפשר באמת לעצור אותו)

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:24:53
Reply to  etayle

רדיק שומר על הארדן כל הסדרה

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:29:16
Reply to  גלעד

השופטים נותנים לו להחזיק בהארדן יותר מדי

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:27:40

וואו גריפין פסיכי

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:27:42

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

צביקה
צביקה
15/05/2015 7:27:44

אין ליוסטון לא את האופי ולא את המאמן הנכון. נגמרה להם הסדרה. מעכשיו זה גארבג' טיים.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:28:19

ראיתם את הסל ב-360 מעלות של גריפין?

etayle
etayle
15/05/2015 7:28:35

איזה סל של גריפין!!!!!!!

שי אבן-צור
שי אבן-צור
15/05/2015 7:29:38
Reply to  etayle

וואו!!!!!!!!!

bobby
bobby
15/05/2015 7:29:12

לא מבין איך דווקא ריברס לקח עכשיו טיים אאוט. איפה מקהייל???
ואיזה סל של גריפין, וואו..
אם לא יקרה באמת משהו חריג, אז זהו, הסדרה הזאת של הקליפרס.

etayle
etayle
15/05/2015 7:29:14

ואיזה גג דיאנדרה מביא ל"סופר-מן" עלק

ברץ
ברץ
15/05/2015 7:29:35

כל הכבוד לדובי שחזה את ההתפרקות של יוסטון בשלישי!

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:29:41

יאללה יוסטון סיימו את העונה מקהייל סיים את הקריירה. איזה מאמן גרוע..

etayle
etayle
15/05/2015 7:29:51

טוב הקליפרס על אמת ,לא אומר פייבורטים ,אבל בעלי סיכוי ממשי ללכת עד הסוף

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:30:03

דיאדרה חסם את האוארד כבר פעמיים (אולי 3)

גיא
גיא
15/05/2015 7:30:24

החולשה של הארדן בולטת במיוחד לאור העובדה שזה מול הקליפרס – לא בדיוק ההגנה הכי חזקה ב-NBA.

בנוסף, קרי ולברון, במשחקים שהם פשוט לא פוגעים, הם מוצאים דרכים נוספות לעזור לקבוצתם לנצח.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
15/05/2015 7:30:35

הקליפרס רוקדים בשני צדי המגרש
תענוג

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:30:51

מחכה שההפרש יהיה מחלט מספיק כדי שאוכל ללכת לישון. מתחיל להישבר לי מכל הכדורסל הזה.

קאק
קאק
15/05/2015 7:36:24
Reply to  מנחם לס

כמו בכל ערב

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:32:34

אין לי את הדף סטטיסטיקה פתוח אבל לבארנס יש המון ריבאונדים

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:33:33

ועכשיו הקליפרס סתם נהנים

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:34:12

מקהייל איבד את המילים בפסק הזמן. זה כל הסיפור של הסדרה הזאת.

ברץ
ברץ
15/05/2015 7:35:15

לא ייאמן שהווארד וטורקוגלו הובילו קבוצה לגמר הנבא

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:35:20

איזה חסימה ענקית!

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:35:32

איזה בלוק וואוווו

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:36:26

גריפין הוא פשוט הילייט אחד גדול (מאוד)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:36:29

חייב להודות שהיו לי ספקות לגבי גריפין, אבל הוא מוחק אותם בפלייאוף אחד – אחד.

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:36:29

גריפין בפלייאוף הזה מוכיח שהוא אחד משלושת השחקנים הטובים בליגה

גיא
גיא
15/05/2015 7:37:49

עד עכשיו הוא השחקן הכי טוב בפלייאוף.

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:38:54
Reply to  גיא

בלי תחרות בכלל

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:40:06
Reply to  גיא

מסכים, אבל ללברון ודוראנט עדיין יש יותר קרדיט אצלי.

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:43:02

אם בלייק יהפוך לשחק חוץ טוב גם (שלשות באחוזים טובים)
הוא ללא ספק יכול לשלוט בליגה כמה שנים

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:39:12

מקהייל משתמש בהאק א-שאק כשיוסטון חזק בעניינים ושוכח מהאסטרטגיה הזאת כשהקליפרס בעניינים. go figure..

bobby
bobby
15/05/2015 7:39:22

כנראה שמה שהרוקטס היו צריכים לעשות כדיי לשחק ברבע ה3 זה להיות בפיגור 19. השאלה אם זה לא מעט מדי ומאוחר מדי.

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:39:54

איזה אדיר יכול להיות גמר בין קליפרס לקליבלנד כששתי הקבוצות מעולם לא זכו בNBA

גיא
גיא
15/05/2015 7:42:14
Reply to  גלעד

בקליבלנד מחזיקים אצבעות שהקליפרס יגיעו לגמר.
(כמובן שגם הם צריכים קודם לעבור עוד סדרה)

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 7:40:57

המשחק הזה עדיין לא גמור

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:41:16

איך דוק שומר על ריכוז עם הזוג עופרים היפייפה הזה מאחוריו ?

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 7:42:00

קשה לי לראות את יוסטון לוקחים את זה אבל זה עדיין לא נגמר.

etayle
etayle
15/05/2015 7:44:26

לקליפרס אסור לצאת קליפרס….זה משחק שלהם

גיא
גיא
15/05/2015 7:45:37
Reply to  etayle

את הבבון הזה הם הורידו מהגב כבר בסדרה מול הספרס.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:46:27
Reply to  etayle

אפשר כבר להגיד "שלא יצאו לייקרס"

etayle
etayle
15/05/2015 7:45:50
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:47:28
Reply to  etayle

זה מדד בעייתי בלי שום קשר אם הוא נכון הפעם או לא

צביקה
צביקה
15/05/2015 7:49:17

אני מתחיל קצת לתעב את הריכוז של לברון בעצמו. זה מגוחך כבר ברמות על.

יהונתן
יהונתן
15/05/2015 7:49:24

קודם כל המשחק לא גמור. שנית את שתי הקבוצות האלה גם ג"ס וגם ממפיס מטאטאות…

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:50:59
Reply to  יהונתן

אל תספיד את הקליפרס מהר מדי

יהונתן
יהונתן
15/05/2015 7:54:33

בטח המשחק לא גמור כשדייויס עושה שטויות, קרופורד לא פוגע והוז לא משחק או בקיצור הספסל…

צביקה
צביקה
15/05/2015 7:55:10

קליפרס מספיק קשוחים גם בשביל ממפיס וגם בשביל ג"ס. לא אומר שהם יקחו, אבל יתנו פייט אדיר.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 7:57:31

אסיסט יפה של דיאנדרה

גלעד
גלעד
15/05/2015 7:57:40

איזה אתלטי ריברס הצעיר

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:00:48

מעניין שהקאמבק של יוסטון הוא בלי הארדן.

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:01:02

סמית …..

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:01:15

הכל ללא הארדן

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:01:18

יש משחק !!!!!!!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 8:02:21

מתאים לי לראות את יוסטון עפה בבית

גיא
גיא
15/05/2015 8:02:39

האוורד עכשיו היה יכול להוריד ל 3

etayle
etayle
15/05/2015 8:02:42

ואן גנדי רואהה את סמית ולא מבין מי זה בכלל

etayle
etayle
15/05/2015 8:03:02

מזכיר לי משחקים של מכבי תל אביב סל …

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:04:57

אני צריך ללכת ואי אפשר

המשגיח
המשגיח
15/05/2015 8:06:42

איזה משחק

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:06:44

ועוד איזה משחק !

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 8:07:15

תסלחו לי, אבל את שתי הקבוצות המטומטמות האלו, קליבלנד קורעת.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:09:28

כולם מטומטמים. הקבוצות, המאמנים האמריקאים. רק אתה החכם היחידי

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:07:22

מי דיבר על סמית? נותן משחק אדיר

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:07:55

ראיתם את אשתו של סטיב בלמר בעל הקליפרס? היא הדבר המכוער בעולם, וללא כל מייקאפ

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 8:09:41
Reply to  מנחם לס

"אין נשים מכוערות, יש פחות מדי וודקה" – פתגם רוסי

פאקו
פאקו
15/05/2015 8:08:10

פאקן שוויון. יוסטון פתאום משחקים הגנה.

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:08:16

שום דבר של הקליפרס לא נכנס

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:08:26

שוויון

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:08:26

כשהיה 14 אמרתי שעדיין לא ניגמר

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:08:30

ההגנה של יוסטון ברבע הזה זאת עבודת אומנות!

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:09:49

זה לא רק ההגנה
מתי ראית את בלייק מחטיא ליי אפים ודיאנדרה מחטיא דאנקים?

גיא
גיא
15/05/2015 8:08:45

משוגע לגמרי !!!

שוויון

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:08:48

32-13 בלי הארדן

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:09:32

למה לעצור את המומנטום? פסק זמן מיותר בהחלט ליוסטון

פאקו
פאקו
15/05/2015 8:10:30
Reply to  צביקה

הגדולה של מקהייל כמאמן תתברר בדורות הבאים

יניב
יניב
15/05/2015 8:10:00

מעצבנים הקליפרס האלה אני חייב ללכת והם לא יודעים לסגור את הסיפור

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:10:12

יש משחק ואני לא יכול ללכת לשום מקום.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:11:05

אם אני מאמן, זה הזמן להכניס את הארדן

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 8:11:52

הקליפרס האלו עוד יוציאו אותי חומוס גרגירים סאעמק

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:12:04

מדהים

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:12:10

ברואר ענק במשחק הזה! גם סמית

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:12:20

יוסטון כמובן לא ניצחה, אבל אני נבאתי להם נצחון

no funny shtuff
no funny shtuff
15/05/2015 8:17:59
Reply to  מנחם לס

+100

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:12:58

שני משחקים נגמרו כאן 25+ היום זה שוב היה בדרך ופתאום משום מקום …מישהו מסוגל להסביר לי ?????????

מאירי
מאירי
15/05/2015 8:13:14

רק כשצריך לא עושים האק אה?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 8:14:21

איפה אפלטון, בובי ועגל ?

יניב
יניב
15/05/2015 8:14:36

איך רסקין אוהב להגיד קומו והצדיעו. מה שיוסטון עושים פה זה פשוט מדהים

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:14:40

עכשיו הזמן להארדן. גם בגלל ה-100% שלו מהקו

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:15:09

איזה ילדה חמודה יש ברקע של השדרנים:-)

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:16:39

איזה שביקה של הקליפרס

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:17:06

לא יאומן

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:17:08

עכשיו יעשו ממקהייל גאון על שהוציא את הארדן וניצח בלעדו

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:17:29

שמעתי מישהו שאמר שצריך לאסור על סמית לזרוק מהשלוש. מי זה היה?

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:17:48

41-13 בלי הארדן .
כדורסל זה משחק מטורף ללא כל היגיון זה מה שיפה בו

גיא
גיא
15/05/2015 8:17:53

ווואוו ג'וש סמית' ענק

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 8:17:59

ג'וש סמית' וקורי ברואר לבדיקות שתן מיד אחרי המשחק !

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:18:02

ברואר ה-MVP של המשחק, ואחריו ג'אש סמית'

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:18:23

שמח שלא הלכתי לשום מקום

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:19:06

ברואר על ששיתק לחלוטין את כריס פול ברבע הרביעי

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:20:19

הגנה אדירה של יוסטון שמקודם שיחקה כאילו ללא הגנה

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:20:55

איזה הגנה מעולה, בזמן הנכון. יוסטון לקחו את המשחק. לא יאומן!

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:21:03

זהו. הארדן בפנים בגלל קליעות הפאול שלו.
מקהייל לא כזה מטומטם אחרי הכל

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:22:55

ואפלטון איננו לראות את כל זה.

etayle
etayle
15/05/2015 8:23:35

מתי שעון ישראל משחק מספר 7?

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:24:16

באמת סדרות מטורפות בחצאי הגמר עד עכשיו. קליפרס בכלל, כל סדרה אצלהם הולכת ל-7. גם בשנים עברו.

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:24:23

לא ייאמן. ההרכב של הווארד, סמית, אריזה, ברואר וטרי היה ענק.
במקום מקהיילה הייתי משחק הבא מעלה את ברואר לחמישייה במקום טרי. מה שהוא נותן להגנה של יוסטון זה יקר מזהב.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:24:38

ברואר מנתר מעל כל ה-2.10 מ' תחת הסל

etayle
etayle
15/05/2015 8:25:18

גריפין נעלם פשוט בסוף המשחק…

bobby
bobby
15/05/2015 8:26:27

טירוף טירוף טירוף!!!!

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:26:30

49-18 ראן!

אבי.
אבי.
15/05/2015 8:26:35

מדהים!

etayle
etayle
15/05/2015 8:27:03

איזה משחק 7 זה עומד להיות…

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:27:12

אחד הקמבקס הגדולים בכל תולדות ה-NBA

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:27:24

תכלס זה השפלה. ויוסטון – משהו מדהים. לחזור מ3-1 ל3-3, והמשחק השביעי אצלם בבית.

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:27:27

הקלידו את התגובה כאן…

bobby
bobby
15/05/2015 8:27:41

ברגע שיוסטון התחילו לנגוס יפה בפער לא רציתי לעשות ג׳ינקס כאן בבלוג, אבל מה אני אגיד לכם? פשוט טירוף!!
רק לא לבעוט בדלי במשחק 7, בבקשה!!

אהרון שדה
אהרון שדה
15/05/2015 8:27:45

49-15 עד השלשה בשנייה האחרונה 119-108 יוסטון אחרי שהיה
70-89 ל.א ועוד בלי הארדן
במילה אחת מדהים ,בעוד מילה הזוי .
איזה פליאוף !

etayle
etayle
15/05/2015 8:27:48

גריפין לא הגיע לרבע 4 ,פול חלש .
הקליפרס חייבים לקהל שלהם בענק…לפחות עוד 2 משחקים בבית

etayle
etayle
15/05/2015 8:29:17

J. Redick G 36:41 3-12 1-8 2-2 -14 0 1 1 3 2 1 0 0 0 9
J. Crawford 27:20 2-10 1-5 0-0 -16 0 0 0 0 3 0 0 0 0 5

שמואל
שמואל
15/05/2015 8:29:38

יוסטון הראו שיש להם יותר אופי משיקגו.
לא התיאשו – המשיכו לשחק חזק גם כשכולם כבר חשבו שזה אבוד (ראיתי עם הבן שלי – בן 4- את הרבע השלישי – ובסופו לקחתי אותו לגן. בדרך הוא אומר לי – האדומים עצובים כי הלבנים ניצחו… אמרתי לו – הם מנצחים בינתיים, אבל יש עוד קצת זמן… מהפה שלי לאלוקים..).

אני מאמין שיוסטון בבית ינצחו. אבל יהיה קרב קשה.

גיא
גיא
15/05/2015 8:38:42
Reply to  שמואל

איזה מאמי !!! בן הארבע

שמואל
שמואל
15/05/2015 9:30:36
Reply to  גיא

🙂
כשיגדל הוא יוכל לספר שראה את המשחק הזה… (טוב.. רק את חלקו)

etayle
etayle
15/05/2015 8:29:54

למרות שנדפק הbox score באתר NBA

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:30:31

ברואר האיטריה הקטנה עם 10 ריב!

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 8:31:46

הארדן עם 23, הווארד עם 20, סמית עם 19, ברואר עם 19, ג'ונס עם 16, אריזה עם 13.
לעומת זאת קליפרס 31 של פול, 28 של גריפין ו15 של רדיק וזהו.
משחק קבוצתי עצום גם בהגנה וגם בהתקפה של יוסטון ברבע הרביעי.

etayle
etayle
15/05/2015 8:32:51

משחק מוזר מאוד .גוש סמית ברבע 4 עצום עם ברוא… גריפים נעלם .קרופורד נורא וזהו..

etayle
etayle
15/05/2015 8:33:34

יאמר לזכות הקליפרס הם ממלאים את ערוץ הגולד במשחקים לפנתיאון

מנחם לס
מנחם לס
15/05/2015 8:36:51

משחק כזה צריכים"לשבת עליו" כמה שעות לפני שניתןלדבר עליו.
אז אני הולך עכשיו לישון, ואולי מחר (היום) יהיו לי כמה דברים לומר שבוערים עתה במוחי.
לילה טוב

צביקה
צביקה
15/05/2015 8:41:02

60 ריבאונדים לעומת 41! מתוכם 21 של האווארד. אין ספק שיוסטון רצו יותר. זה הרבה מעבר לנושא של הקליעות שלא נכנסו פתאום לקליפרס

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:42:18

ההימור שלי הוא עדיין על הקליפרס הם פשוט אוהבים לעשות לעצמם חיים קשים

מישהו
מישהו
15/05/2015 8:43:49

באיזו שעה המשחק השביעי ביום ראשון?

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:46:20

המשחק הבא בין ראשון לשני ב2:00 שעון ישראל

גלעד
גלעד
15/05/2015 8:46:36
Reply to  גלעד

כנראה שלא אוכל לצפות בו 🙁

אפלטון
אפלטון
15/05/2015 8:50:36

אני כמו משה רבנו, הולך עם הקבוצה במדבר 82 המשחקים כל לילה, וכשמתחיל הדבר האמיתי אני לא זוכה לראות אותו.
הווארד מפלצת פלייאוף!

אפלטון
אפלטון
15/05/2015 9:02:13
Reply to  אפלטון

משה רבנו פחות בקטע של להנהיג ולכתוב את עשרת הדברות ולהפוךצמקלות לנחשים ולדבר עם אלוהים וכאלה. יותר בקטע של לשבת תקוע על איזה הר אחרי שפיסטנתי איתם 20 שנה במדבר ולא להיות שם לפריסה

עגל
עגל
15/05/2015 8:57:09

אוהדי יוסטון יצאו מהחורים 🙂
הבעיה של יוסטון היא ההגנה, לפעמים באה ולפעמים נעלמת.

אפלטון
אפלטון
15/05/2015 9:03:29
Reply to  עגל

ההגנה היתה שם כל העונה, בגלל זה לא ברור לי מה הלך שם בפלייאוף.

נתן גולד
נתן גולד
15/05/2015 9:09:00
Reply to  עגל

הרבע האחרון הייתה תצוגת הגנה שאף קבוצת הגנה היסטורית לא הייתה מתביישת בה.

מאירי
מאירי
15/05/2015 9:21:05

הקאמבקים ההזויים האלו מוזרים מאוד, ומעידים על כשל מובנה, יותר מדי פעמים זה קורה בNBA רק לי זכור משחק דומה של הקליפרס עצמם מול הגריזליז, ועוד כמה ריצות כאלו.

זה מה שקורה כשלמאמנים אין את השליטה בקבוצה, והכוכבים למעשה מנהלים הכל, פתאום זה מתחיל להתפרע ולברוח לגמרי בלי שום אפשרות ללחוץ על הברקס.

באריופה דברים כאלו נדירים הרבה הרבה הרבה יותר.

וודאי לא תוצאה הזויה כמו 40:12 ברבע רביעי קריטי בסידרת פליאוף,(עד שלשלת הגארבג' של כיס פול).

מאירי
מאירי
15/05/2015 9:21:52
Reply to  מאירי

*אירופה

*שלשת

*כריס

bobby
bobby
15/05/2015 9:38:27
Reply to  מאירי

וואלה, יצא לי פה ושם לראות משחקי-היעלמות כאלה גם באירופה. אולי הממדים שם פחות גדולים מ49:18 כמו שהיה פה הלילה, אבל זה בין היתר נובע מכך שזמן המשחק הוא גם קצר יותר..
מסכים שבנבא למאמנים יש פחות כוח לעומת אירופה, אבל ההיעלמות של הקליפרס ברבע הרביעי נבעה יותר מהגנת לחץ מוצלחת של הרוקטס, ופחות משטויות של הכוכבים של הקליפרס.
מול סן אנטוניו, במשחקים 6 ו-7 ניתן היה לראות שפול וגריפין יודעים להקשיב יפה מאוד לריברס.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
15/05/2015 9:40:09
Reply to  bobby

איזה הגנת לחץ ? גריפין החטיא לי אפים כמו ילד

bobby
bobby
15/05/2015 11:13:40

כשיש הגנה לוחצת, גם אם שחקן מצליח להגיע לליי-אפ נוח, הוא מחטיא.
מה גם שאחת מההחטאות שלו לקראת הסוף נבעה מגג אדיר של סמית׳.

עגל
עגל
15/05/2015 10:23:30
Reply to  גיא

זה עצום, ענק.
איך לא חשבתי לערוך את הערך הזה בעצמי

captain beefheart
captain beefheart
15/05/2015 11:42:58

בפלייאוף 94 יצאתי מהבית בסוף משחק של הרוקטס שהיו בדפיציט ענק, כדי להספיק למשחק הבא באותו ערב אצל חברים. כשהגעתי לבית החברים גיליתי לתדהמתי שיוסטון עשו קאמבק מדהים ברבע האחרון ולקחו את המשחק.

איך זה נגמר בסוף כולם יודעים 😉

Mbk
Mbk
15/05/2015 12:15:06

הקליפרס באיבוד שליטה מוחלט
הם ניצחו את יוסטון בקלות ב 2 המשחקים הקודמים באל איי
הם נכנסו לרבע האחרון בפלוס 17
ראבק הם היו צריכים לשחק רבע אחד בינוני
לא יאמן שהם בכלל בסיטואציה של משחק 7

Berch
Berch
15/05/2015 12:21:04

תודה על הסיקור
יושב לי פה על מדשאה (סינטתית) עם הכלבה שלי בלב בני ברק.
לא משנה כרגע הסיבה אבל ה״תריפלך דאבל״ של לברון שהזכרת הסתדר לי בול עם הסביבה 🙂

Dalazred
Dalazred
15/05/2015 13:05:10

שמעתי שמועה שהארדן היה חולה. יש אימות?

שמואל
שמואל
15/05/2015 13:27:14
Reply to  Dalazred

לא שמועה. יש דיווחים על תסמינים דמויי שפעת.

bobby
bobby
15/05/2015 13:29:29
Reply to  Dalazred

הוא אכן היה חלש מאוד, הסיבה העיקרית היא שפעת שהוא עוד מתאושש ממנה (מסתבר שגם במשחק 5 הוא סבל ממנה).
מקווה שיומיים מנוחה עכשיו יעזרו לו להתאושש. סמית׳ וברואר לא ייתנו כל יום משחק שכזה, הרוקטס חייבים הארדן בריא לניצחון במשחק 7!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2015 14:47:41

זה היה אחד המשחקים הטובים של לברון שראיתי.
באמת.
הוא כמעט לא עצבן אותי, מסר ואשכרה נראה כמו חלק מהפאזל.

מדהים

צביקה
צביקה
15/05/2015 15:54:35

אני ממש לא מאמין לתגובה הזאת. מי גנב את זהותך?
תכלס הוא נתן את הקטע המעצבן והמרוכז בעצמו במסיבת העיתונאים….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2015 21:30:12
Reply to  צביקה

לא ראיתי. ראיתי פה ושם במשחק והוא היה נראה ממש חלק מועיל מהקבוצה! כקבוצה!

אפלטון
אפלטון
15/05/2015 16:31:36

חח אתמול במקרה קלטתי את מקור השם שלך.
אשך= טל
מחוכם 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/05/2015 21:29:30
Reply to  אפלטון

נכון! איך עלית עלי?
בשם זה התכוונתי לרמז על אשך ימין שנשר לי… כמו טל על גבעול בשעות הבוקר המוקדמות… לא חשבתי שמישהו יעלה על זה ויבין את האסוציאציה… אשרייך